Leste det samme var vist nok en Aprilspøk.
Velkommen til Asianet.no
REGISTRER DEG HER, det er gratis og uforpliktende.
Normalt vil du få bekreftelse fra oss på e-post umiddelbart etter registrering.
Tar dette lang tid kan du gå til forumsiden og sende inn skjema Kontakt oss
Skriv valgt brukernavn og e-postadresse og vi skal finne ut av det.
NB: Vi ser i systemet vårt at noen brukere har registrert seg med e-postadresser som returneres fra leverandør som ukjente. Se over for hjelp til feil.
PS: Du kan også sjekke om e-posten fra oss ligger i Spam.
mvh
-asianet.no
REGISTRER DEG HER, det er gratis og uforpliktende.
Normalt vil du få bekreftelse fra oss på e-post umiddelbart etter registrering.
Tar dette lang tid kan du gå til forumsiden og sende inn skjema Kontakt oss
Skriv valgt brukernavn og e-postadresse og vi skal finne ut av det.
NB: Vi ser i systemet vårt at noen brukere har registrert seg med e-postadresser som returneres fra leverandør som ukjente. Se over for hjelp til feil.
PS: Du kan også sjekke om e-posten fra oss ligger i Spam.
mvh
-asianet.no
Thai Airways med store tap
-
- Sted: Satuk/buriram-Egersund
- x 1499
Markedet er vel neppe stort nok ennå.
Dersom de ikke kunne fylle med mye cargo, f eksempel oppdrettsfisk.
Ser til og med at klm iķke flyr bangkok solo, men fortsetter til Hong Kong, Manila eller Singapore.
Dersom de ikke kunne fylle med mye cargo, f eksempel oppdrettsfisk.
Ser til og med at klm iķke flyr bangkok solo, men fortsetter til Hong Kong, Manila eller Singapore.
2 x
-
- x 1567
Jeg er adrenalinjunkie og ser frem til at Thai oppretter direktefly over Ukraina og Russland. 

2 x
Hei! Jeg må hjem en tur og lurte på om det er noen som har reist med Thai etter at de åpnet igjen med ruten via Kobenhavn/Stockholm? Hva slags fly bruker de er det relativt nye eller gamle fly de bruker på den ruten? Hva foretrekkes av de som reiser årlig eller oftere mellom Bangkok-Oslo?
ha96
ha96

0 x
Sjekket litt; Rutene er oppe å få fra Køben og fra Stockholm, mellomlanding i noen av rutene i Doha.
Samtidig har jeg snappet opp et sted, og som jeg ikke husker, men mulig oppstart fra Oslo medio august.
Så det er håp for å komme til bake med direkte ruter, selv med et par timers lengre reise. Må i trygg avstand fra bomber og rakketter.
Samtidig har jeg snappet opp et sted, og som jeg ikke husker, men mulig oppstart fra Oslo medio august.
Så det er håp for å komme til bake med direkte ruter, selv med et par timers lengre reise. Må i trygg avstand fra bomber og rakketter.
1 x