Nvidia GTX 1070 Ti Graphics Card

Her diskutere vi teknikk, elektronikk, dingser, internett mm
Svar
chelsea
Sted: Bangkok

jeg måtte kjøpe meg nytt Graphics Card med 3D 4K å hdcp 2.2 ha den i min pc for plugget den i min maratez om det blir den av 8805 eller sr 8012 for vi se
RobertX
Sted: Cebu City, Filippinene

Jeg må nok kjøpe ny PC i løpet av året selv. Tenker den beste løsningen blir en skreddersydd bærbar fra Multicom.

Satt og fikla med topp-modellen de har hvor man kan få et oppsett med 2x GeForce 1070 kort og 4K panel (17 tommer). Kosta ca 50.000 kr :D men litt morro å se hvor mye de kan trykke inn i en bærbar PC nå tildags.

Ser for meg noe rundt 20.000. Holder i lange baner.
"Scale back your long hopes, to a short period. While we speak, time is envious and is running away from us. Seize the day, trusting little in the future.", by the Roman poet Horace in 65 BC. Carpe Diem
Kolami

RobertX skrev: 17 jan 2018, 02:38 Jeg må nok kjøpe ny PC i løpet av året selv. Tenker den beste løsningen blir en skreddersydd bærbar fra Multicom.

Satt og fikla med topp-modellen de har hvor man kan få et oppsett med 2x GeForce 1070 kort og 4K panel (17 tommer). Kosta ca 50.000 kr :D men litt morro å se hvor mye de kan trykke inn i en bærbar PC nå tildags.

Ser for meg noe rundt 20.000. Holder i lange baner.
Det var en brutal pris. du kan jo se etter en spill laptop..bør få en god en til ca 20k NOK der..med tanke på kjøing i thailand så kan det være lurt..du finner neppe ekstern kjøling med vifter til en 17" i thailand..eller noen annen sted? kanskje du finner på ebay...Jeg brukte en 15" til en 17" btw

Jeg hadde en acer tidligere og det var ikke bra..ble super varm og det smalt i hovedbordet og gikk stadig varm uten AC som endte med i bluesscreen. dette mølet drev jeg med i lang tid til hovedbordet røk helt, Fikk skiftet den ut og ga den til svigerbror.

Men nå har en ROG til ca 17000NOK og jeg den har ikke gått varm enda og jeg bruker IKKE viftekjøling med AC..Men jeg må bruke AC siden jeg kjører extended. feks ser jeg på norsk tv eller film mens jeg driver med ett eller annet på laptopen..og da blir det fort varmt uten AC..så jo bedre kjøiing du har jo bedre er det.Det avhenger av bruken såklart og noen laptoper går varmere enn andre..Noen laptoper har feks 4 vifter, og feks så hadde min ACER 1 vifte som ikke jobbet konstant, men på sparebluss for å bruke mindre strøm?
RobertX
Sted: Cebu City, Filippinene

Ja det er nok varmgang som blir utfordringen. Alternativet er et lite kabinett med ekstrem futt. Vil ikke ha noe digert. Men må ha bra kjøleopplegg. Så de selger pc komponenter på et kjøpesenter her. Men finnes vel mer spesialiserte butikker og nettbutikker sikkert.
"Scale back your long hopes, to a short period. While we speak, time is envious and is running away from us. Seize the day, trusting little in the future.", by the Roman poet Horace in 65 BC. Carpe Diem
chelsea
Sted: Bangkok

chelsea skrev: 16 jan 2018, 16:01 jeg måtte kjøpe meg nytt Graphics Card med 3D 4K å hdcp 2.2 ha den i min pc for plugget den i min maratez om det blir den av 8805 eller sr 8012 for vi se
kostet meg ca 24000 b for den der
Svar

Gå tilbake til «Telefoner, mobiler og andre gadgets»