I hva jeg vil kalle" forna dager"var det utrykk som "parken"i Oslo og muligens Pusher street i Christiania. Det var et enkelt begrep som pusher og pot.Det ble diskutert dealere.
Ser slik er byttet ut og er sikkert mere i takt med tidens tann. Det er anmeldelser over de merker som er mest trendy i hver klasse . Fult på høyde med vinbeskrivelser eller matanmeldelse både smaksmessig og visuelt med fargeinntrykk.
Leser om en vistnok "critical orange"Critical Orange Punch er en ekte fruktbombe! På grunn av sin omfattende genetiske bakgrunn har hun en svært kompleks terpenprofil. Hun er full av deilige, tropisk-luktende sitruslignende terpener. Appelsin, mandarin og sitron er de 3 vanligste duftene og smakene. De fleste kunder opplever en deilig frisk fruktig og noen ganger kremet smak og en oppløftende følelse etter røyking.
Hva er egentlig genetikken i Critical Orange Punch?
Denne stammen er en feminisert cannabisstamme fra fotoperioder og den første Dutch Passion-varianten basert på den meget gode Kritikal Bilbo-genetikken fra Spania. Avl startet med å krysse elitestikkinger av Grandaddy Purple og Orange Bud ('Orange Punch'). Resultatet ble en god smaksopplevelse, men med mindre enn gjennomsnittlig utbytte. Denne stammen ble deretter krysset med en høyytende THC-rik Critical. Dette har forbedret avkastningen betydelig takket være kraften til den kritiske opphavsplanten
Tenke seg til dette er bare frøanmeldelse og lista er lang som en liste fra polet over frø.
Artikkler om de beste weedappene med eller uten dealingmuligheter. Huff jeg føler jeg eldes.
Det er nye hybridvarianter og beskrivelser av opphavsplanter egenskaper og hva de har lykkes med å frembringe av kvaliteter smak kryssninger av farger på blomst osv så jeg blir matt.
Her må en muligens ha fulgt med fra begynnelsen for å forstå hve en blir bydt.Synes det virket enklere før, en joint var en joint.