Jeg vet ikke hva du mener med sponser. Men ivermicin har vist seg å være effektiv imot covid. Jeg ser du legger med en link skal vistnok motbevise det. Jeg kan jo vis tilbake til han i mannen i det Australske "stortinget" der han kunne vise til over 20 undersøkelser som bekreftet at ivermicin var effektiv imot covid-Wood1958 skrev: ↑14 jul 2021, 13:31 Sponser du? Det er mye medisinforsøk under WHO . Men som de sier. Noe av de bedre og,lovende er vel ikke forbeholdt så mye annet enn land med store sykehusbudsjetter.
Siste statistikken jeg så var 10 til 20 prosent av de som kom i respirator fikk dårlig utgang.
Ser også alderstatistikken begynner å bli tåkelagt å i takt med alder som går nedover..
Før var gjenommsnitt 65. Nå står om 60 pluss prosent over.
Nå er vel også Ivermicin omstridt.
https://www.pharmaceutical-technology.c ... political/
Og som sagt ikke mange av de som blir smitted blir syk. Og enda mindre av de som blir syk blir alvorlig syk og må legges i resperator. Noe som også er med på å skade kroppen. Og enda mindre folk som dør av dem som blir lagt i resperator. Dødelighet til covid er ikke større enn influensa. En undersøkelse fra England for noen år side viste at ca 15 % av influensa var covid. Covid er en virus sykdom. Dette er også influensa. Symptomene og smitte veiere , sykdomsbilde , ettervirkninger og dødlighet er lik. Så det vi vil se er at covid 19 vil bli den nye influensa som vi må lære oss å leve med. Og ikke la frykten ta overhånd slik at verdens økonomien blir ødelagt.