Håper Arild kommer seg på igjen fortest!
Norsk krone mot Thailandske baht.
-
Reinkarnert Pelle
NOK stiger nok enda mer nå når jeg får lønn i THB 
Livet mitt er en dans på nevroser 
-
Olav Seglem
- Sted: Satuk/buriram-Egersund
Og ikke minst- nå slår vi svenskene, - her også 
Overføring bank til bank kurs Bangkok bank
Etter noen dager på 3,57 ca på overføring, så er krona tett oppunder 3,6 igjen og ligger spot on på kursen til Svenskene.
Føler det er lenge siden krona var over 3,6 nå, og må tilbake til april 2019 for å finne tilsvarende kurs som idag.
5 års graf Nok - TBH
Etter noen dager på 3,57 ca på overføring, så er krona tett oppunder 3,6 igjen og ligger spot on på kursen til Svenskene.
Føler det er lenge siden krona var over 3,6 nå, og må tilbake til april 2019 for å finne tilsvarende kurs som idag.
5 års graf Nok - TBH
SEK kan stå sterkere mot THB enn NOK, selv om NOK/SEK er under 100. Lett å misforstå den biten. Men i dag er faktisk 100 SEK mer enn 100 NOK. Selv om 100 SEK har vært under 100 NOK noen dager.
Det var ikke det jeg tenkte på i utgangspunktet, men heller styrken i Norsk økonomi som viser gode resultater tross alt, og burde ha en høyere verdi både mot NOK - SEK som Nok - BHT mot SEK - BHT
Men, vi får skylde på Erna
Har ikke peiling på hvordan styrkeforholdet mellom norsk og svensk økonomi er. Er heller i hvilken grad dette måtte påvirke kursen mellom de to valutaene. Og dette er bare ørliten brøkdel av det jeg vet lite eller ingenting om. Så da kan du tenke deg.....