« offisielle «
men hva skal man tro:
Skal ikke se vekk ifra at smitte kommer til TH også. Denne byen nordpå i Myanmar er en av de små røde prikker som ble større rød prikk på kartet denne uka.
du må ha rett phay,
Har helseforsikring hos AIA på 10.ende året , fritt sykehusvalg.Etter at det ble snakk om Covid 19 forsikring fikk jeg mail og brev pr. post at forsikringen også gjaldt for Covid.Wood1958 skrev: ↑05 des 2020, 18:51 En ting er Covid forsikring, men undres på om det er krav fra forsikringselskaper om standarder på eventuelle sykehus?
Snakket med min kjære og hun fortalte at de holdt på å tømme den eldre bygningen på sykehuset for pasienter. De flytter nå vanlige pasienter inn i en ny byggning.
Sykehuset ble tidlig utpekt som karantenesykehus litt utenfor Bangkok.Så det settes berdeskap for flere pasienter.
En ting er å ha kyndig personale, jeg spurte om de også fikk flere folk men det viste hun ikke men sa at ledelsen hadde en plan.
Så kanskje like ille der med bemanning. Ikke så sikker på om jeg ville vært fornøyd med facilitetene heller .
Undres derfor om det står noe om slikt på forsikringer. Da det muligens ikke er såkalt "fritt sykehusvalg"?
Det var godt å høre når det nå er så mye forskjellige varianter av sykehusstandarder.Forutsatt at sykehusene da har smitteisolatavdelinger.