men
som mitt favoritt flyselskap på thailand,
thai airways
,
hvem skal spytte in 100 miliarder noks?
for og betale gjelda til thai airways?
trist,
men de har levd over evne på subsidier
book om retur var jeg deg,
Er du forberedt på å sitte 14 dager innesperra på hotellet? DristigCAT skrev: ↑02 des 2020, 21:39 Tja, godt spørsmål. Var vel noe å se frem til. Og så reg jeg at prisene var på vei opp.
Tok Qatar ned. 4500kr og thai air hjem(direkte). De skal vist nok begynne å fly Oslo fra 28 mars. Jeg skal hjem i midten av april. Blir det ikke sånn så koster det ikke allverden å booke de om til en seinere anledning. Kunne valgt billigere alternativer. Ser de får t/r for 4000-5000 kr men lang mellomlandinger, ukurante flyselskaper.
Har råd til direkte
Men flere flyselskaper stater å fly bkk, så billettene vil muligens ikke bli dyrere.
+ 14 dager når han kommer hjemMrDemongas skrev: ↑03 des 2020, 12:34 Er du forberedt på å sitte 14 dager innesperra på hotellet? Dristig![]()
Nei, jeg satser på at den blir redusert til 10dg. Selv det er egentlig 9,5 dg formye. Evt må jeg vente til vaksinen kommer da.MrDemongas skrev: ↑03 des 2020, 12:34 Er du forberedt på å sitte 14 dager innesperra på hotellet? Dristig![]()
Mulig du har rett, var faktisk litt overrasket at de begynte å annonsere med flygninger igjen direkte til Oslo.. men Gud så deilig å komme kjapt hjem.
Har du flaks så,får vi vaksine som kun trenger en dose innen den tid.CAT skrev: ↑03 des 2020, 20:05 Nei, jeg satser på at den blir redusert til 10dg. Selv det er egentlig 9,5 dg formye. Evt må jeg vente til vaksinen kommer da.
Kanskje i feil trå, men forstår det slik at en covid vaksine må tas i 2 runder. Noen som veit hvor lang tid det er mellom vær dose?
Mener jeg tok hepatitt vaksine for noen år siden og den 2 dosen skulle tas innen 3 mnd etter første runde, og minimum 30 dg. Mulig jeg husker feil.
det skulle ikke forundre meg, tenk sammen tanke selv.