Kina ett autoritært diktatur!

Wood1958

Regna feil med folk
Skal ganges med 10 så 40 menn blandt 1350 i befolkning og 400 til befolkning på 13500 men tror alle som vil stort sett får.
Sist redigert av Wood1958 den 24 nov 2020, 11:01, redigert 1 gang totalt.
SomLao

Resultatet av ettbarnspolitikken var ett av flere poenger. Men litt på siden: Terje Tvedt stilte opp på NRK TV i programmet til den lett pompøse og pinlig politisk korrekte Ole Torp (jepp, bergenseren full av seg selv og sin egen fortreffelighet og kritthvitt hår). Bakgrunnen var Tvedts bok "Det internasjonale gjennombruddet". Boka tar blant annet for seg Norges bidrag i den store verden på områder som u-hjelp og innvandring. "Storstilt og ambisiøst. Lettlest og inntakende" var SVs Bård Vegard Solhjells dom. "Utrolig spennende bok som aller bør lese" het det seg fra Torbjørn Røe Isaksen.
Men Ole Torp visste bedre. Enkelte på venstresiden hadde klekket ut at den gamle marxisten Tvedt nå var blitt en rasistisk høyreekstremist. Ole Torp slukte dette budskapet rått og behandlet Terje Tvedt som nettopp en primitiv rasist av verste skuffe. Terje Tvedt lot seg naturligvis ikke vippe av pinnen og resultatet ble noe av det pinligste jeg har sett på TV. Pinlig vel og merke for NRK og den fordomsfulle og rigide programlederen Ole Torp.
Kolami

SomLao skrev: 24 nov 2020, 10:55 Resultatet av ettbarnspolitikken var ett av flere poenger. Men litt på siden: Terje Tvedt stilte opp på NRK TV i programmet til den lett pompøse og pinlig politisk korrekte Ole Torp (jepp, bergenseren full av seg selv og sin egen fortreffelighet og kritthvitt hår). Bakgrunnen var Tvedts bok "Det internasjonale gjennombruddet". Boka tar blant annet for seg Norges bidrag i den store verden på områder som u-hjelp og innvandring. "Storstilt og ambisiøst. Lettlest og inntakende" var SVs Bård Vegard Solhjells dom. "Utrolig spennende bok som aller bør lese" het det seg fra Torbjørn Røe Isaksen.
Men Ole Torp visste bedre. Enkelte på venstresiden hadde klekket ut at den gamle marxisten Tvedt nå var blitt en rasistisk høyreekstremist. Ole Torp slukte dette budskapet rått og behandlet Terje Tvedt som nettopp en primitiv rasist av verste skuffe. Terje Tvedt lot seg naturligvis ikke vippe av pinnen og resultatet ble noe av det pinligste jeg har sett på TV. Pinlig vel og merke for NRK og den fordomsfulle og rigide programlederen Ole Torp.
Jeg likte kun Hans-Wilhelm Steinfeld...når den lille fisen Ole Torp dukket oftere og oftere inn i utenriksreportasjene ble det mer og mer pinelig....når Hans var ute var det ingenting igjen å se på...
Brukeravatar
riflefish
Sted: ved havet

Kolami skrev: 26 nov 2020, 10:16 Jeg likte kun Hans-Wilhelm Steinfeld...når den lille fisen Ole Torp dukket oftere og oftere inn i utenriksreportasjene ble det mer og mer pinelig....når Hans var ute var det ingenting igjen å se på...
jeg liker ole torp ,
han er meget begavet ,
stones fan og bergenser👍❤️
i grunn har nrk nesten bare flinke folk ,
kanke si jeg misliker noen i nrk, 😂❤️😉
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
MrDemongas

Jeg liker Ole Torp...
Sover du i ei snøfonn? :shock:
Brukeravatar
Nomade
Sted: Oslo
Kontakt:

Jeg liker best denne versjonen av Ole Torp :mrgreen:

https://www.youtube.com/watch?v=7XGknTEWyOw
www.thailandtur.no
SomLao

riflefish skrev: 26 nov 2020, 11:17
kanke si jeg misliker noen i nrk, 😂❤️😉
Mye er bra. Enig der. Men det er dessverre mye betenkelig som foregår i statskanalen vår. Ting som undergraver NRKs troverdighet. Heller enn undersøkende journalistikk får vi stadig presentert det som vanskelig kan betegnes som annet enn politisk aktivisme. Og det kan virke som det hele skjer på refleks så lenge hensikten er god nok (les: tilstrekkelig politisk korrekt). Mange husker sikkert det famøse innslaget i Lørdagsrevyen over ca 20 minutter om romfolk-damen som beklaget seg over hvor kummerlig de hadde det i Norge og hvor uverdig hun ble behandlet. En skikkelig tåredryppende historie ble brettet ut i beste sendetid. . Det viste seg at den samme damen var i søkelyset for å ha vært hallik for sin mindreårige datter. Journalistene var klar over dette, men det ble utrolig nok ikke nevnt. Ei heller ble det stilt ett eneste kritisk spørsmål. Dette er direkte villedende journalistikk begått med fullt overlegg.
Nå nylig ble det slått opp i Dagsrevyen og på nrk.no om at det er altfor få med flerkulturell bakgrunn (svensker og sånt telles ikke) i Norges Fotballforbund.
"Av 298 personer i verv eller stab på kretsnivå har ni flerkulturell bakgrunn. Av de 114 ansatte i NFF sentralt er det seks." Også her er fraværet av kritisk undersøkende journalistikk påfallende.
https://www.nrk.no/sport/raja-overraske ... aCnVLxKYaA
Grov diskriminering blir påstått fra hold med stor tyngde. Men den egentlige årsaken, som vi som har vært med på fotball i Oslo vet utmerket godt, er så vidt nevnt:
"NFFs direktør for kommunikasjon og samfunnskontakt, Gro Tvedt Andreassen forteller til NRK at dette ikke er godt nok.
– Jeg tenker at det ikke gjenspeiler den medlemsmassen vi har.
Hun forteller at en årsak handler om hvor de rekrutterer fra.
– Det er ofte fra dem som er frivillige på klubbnivå. De som tar dommerkurs, trenerkurs og så videre, og der vet vi at det er for lite mangfold."
Sagt med rene ord: De flerkulturelle deltar kun i liten grad i det frivillige arbeidet. Og derfor er det bare naturlig at de ikke er bedre representert.
Men selvfølgelig må hun - stikk i strid med all rimelig fornuft - gjøre denne tilføyelsen:
"– Når det er sagt, så er dette tall vi erkjenner at ikke er gode nok, og som vi helt klart må gjøre noe med, legger Andreassen til."
Dette er ikke noe annet enn villedende og tendensiøs aktivitetsjournalistikk som NRK snarest bør ta et oppgjør med hvis de fortsatt skal kunne betraktes som en troverdig leverandør av seriøs og noenlunde objektiv journalistikk. Dette er å kaste ballen over til lurvete nettsteder på ytterste høyre. Og det er jeg rimelig sikker på at ingen i NRK egentlig ønsker.
Og for all del, gutter: IKKE LA DETTE UTARTE SEG TIL EN DISKUSJON OM INNVANDRING !!!
MrDemongas

Jeg ser ikke den store forskjellen mellom romdamas barneprostitusjon av egen datter og det Nrk holder på med. Same same. Det er forkastelig og bør stenges ned og straffes. Hardt! Det er :evil:
SomLao

MrDemongas skrev: 26 nov 2020, 17:36 Jeg ser ikke den store forskjellen mellom romdamas barneprostitusjon av egen datter og det Nrk holder på med. Same same. Det er forkastelig og bør stenges ned og straffes. Hardt! Det er :evil:
Vel, vel Selv om NRKs forstemmende forsømmelser er dypt forkastelig, skadelig for demokrati og ytringsfrihet, en gave til trumpister og høyreekstreme og masse annet fælt, er det en stooooooor forskjell. Disse journalistene i NRK er garantert hellig overbevist om at de er drevet av empati og godhet. I motsetning til de på motsatt side som de mener er kyniske, ufølsomme og drevet av vondskap (mange aktivister på venstresiden mener dette også gjelder de i sentrum, men det er en annen sak).
Ingen ved sine fulle fem og med promille under 2 kan påstå at nevnte rom-kvinne var drevet av empati og godhet. Det er det simpelthen ikke mulig at hun kan ha vært.
MrDemongas

Det er ikke romkvinnens morgodhjerta jeg sikter meg inn på, men Nrks totalt manglende "journalistgen" som her, nok en gang, er fraværende. Og dette skal vi skattelegges for.
Nrk: Drit & dra.
Svar

Gå tilbake til «Historie, politikk og samfunn»