wiking skrev: ↑24 sep 2020, 22:04
Det blir verre og verre med denne panikk propoganda fra myndigheter og msm media. I Norge har vi nesten ikke døde av covid 19. Og Sveriges høye døds fall av covid 19 skyldes jo en underdødlighet i 2019 i forhold hva som skulle ha død. I tillegg jobbet det vistnok mange ukvaliserte på gamle hjem i sverige. Nå sist hadde dem jo et skremsel proboganda på Nrk om at det er økt smittede , men samtidig skrev dem at smitteden nok var høyere i april og Mai. Men ingenting om at det nesten ikke dør folk av covid 19 i England Nå. Dødligheten der er nå på promille dødlighet. Og da er du på nivå som influensa eller lavere. Dette ser man i mange land. Smittend er økende mye pga flere tester , Jeg sier det er bra at smitten øker . Dette betyr at Covid 19 ikke er så farlig. Nå bør myndigheter ta til fornuft og åpne opp verdens økonomi før alt går i dass. Jo lengre det tar før dem åpner opp jo verre blir det før vi er tilbake til nivået før panikken tok verdens politikere, Denne covid 19 Økonomiske nedgangen vil bli langvarig- det er bare å stålsette seg,
Vedrørende økning, vi fikk jo tallene ned , det lå vel på ca 15 om dagen sommeren gjenom.Nå er det på ca 100 på 3dje eller 4 uka og det er nok det som hentydes til om økning
Om det ikke er så dødelig så er det vist mere smittsomt og selv om det er få som legges inn(i prosent)hjelper det ikke mye om det til gjengjeld blir mange ganger flere smittede.
Myanmar har gått fra noen få til idag 1000 om dagen litt over 1 uke tok det. 20 døde i dag . de ble vel smittet for over 1 uke siden og da var smittetallene ca 100 om dagen
16000 smittet i Fr i dag , jeg vet ikke hva som er hysteri,Det er vel ikke så vanlig med lastebiler og trailere til å frakte lik til massegraver under en influensa som noen kaller dette.Ihvertfall kan jeg ikke huske det selv om jeg av og til blir glemsom.