Otterbox - kraftig casing for både Samsung og Apple

Her diskutere vi teknikk, elektronikk, dingser, internett mm
Svar
RobertX
Sted: Cebu City, Filippinene

Har nå bestilt meg en Otterbox Defender til min Samsung S6 for å ta bedre vare på den.

Lette etter en god chassis som ga litt sikkerhet om man er uheldig å miste telefonen i bakken, og dette virker svært bra. Fåes kjøpt i Norge via DustinHome.

Inklusive frakt ble det 473 kr. Noe jeg ser på som en forsikring :-)

Er flere typer til både mobiler og nettbrett.

Synes mye av etui'ene man får kjøpt er bare dritt. Svært lite beskyttelse når uhellet først er ute.

Og det er veldig lite kult å stå med en ødelagt mobil når man er pokkerivold i utlandet, eller ute i bushen.

https://www.otterbox.ie/

https://www.youtube.com/watch?v=Hlbp0JFp3PQ

Og lærdommen fra den videoen er at det er ok å miste telefonen i bakken, men å kaste den med kraft i bakken er ikke så lurt :D
"Scale back your long hopes, to a short period. While we speak, time is envious and is running away from us. Seize the day, trusting little in the future.", by the Roman poet Horace in 65 BC. Carpe Diem
RobertX

"Scale back your long hopes, to a short period. While we speak, time is envious and is running away from us. Seize the day, trusting little in the future.", by the Roman poet Horace in 65 BC. Carpe Diem
RobertX

Brukeravatar
Phay
Sted: Milkway

Kopier av otterbox får du i thailand til 100 bath, men skal du ha vanntett, så må en vel ut med en original til 800,- +- i norge vil jeg tro?
🌞
RobertX

Kjøper orginalt jeg så jeg er sikker på det er godt tilpasset og skikkelige materialer :)

Vanntett er nok kjekt, men S8/S8+ skal nå være relativt vanntette i utgangspunktet. De fleste dyre iPhone og Samsung modellene er vel det?

Det er nå ihvertfall 1000 ganger bedre enn gummishaiten jeg kjøpte i Bangkok til 200 baht :lol: Ikke for det, den har holdt telefonen hel og fin til nå. Men nå har den gått i stykker i sømmen og må skiftes uansett.
Brukeravatar
tdr
Moderator
Sted: Norge
Kontakt:

Husker vi solgte mye Otterbox da jeg styrte med salg av mobil. iPhone var nytt i Norge og mange ønsket å kunne ha den med seg på arbeidsplassen uten å være redd for den. Så aldri noen som kom tilbake. Vi solgte til og med Otterbox i rosa farge.

Finnes jo noen, om ikke så mange mobiler, som er laget for å tåle noe. Denne fra kinesiske Ulefone imponerer.

Ulefone Armour 2 ser virkelig ut til å være en hardhaus.

[media]https://www.youtube.com/watch?v=0K9f13HKO-s[/media]
Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
RobertX

Den så jo ganske rå ut ja :D

Er på nippet til å handle en Samsung S8+ nå. Henter en DeX stasjon i ettermiddag. Så da må jeg nok ha en ny casing til den også. Vurderer å kjøpe den panserglass beskyttelsen de har med det samme.
Svar

Gå tilbake til «Telefoner, mobiler og andre gadgets»