Tore Bustad skrev: ↑04 sep 2020, 16:56 Jeg er redd denne kommentaren fra Astrid Meland blir treffende for høsten vi nå går i møte. Det er jo helt vanlig å hoste i tre uker i forbindelse med en vanlig forkjølelse, og nå er det nok til å sende oss i karantene, uten muligheter til å dra på jobb.
Det er nødt til å bli problematisk når så mange blir syke av vanlige sykdommer, og forkjøla vil vi bli.
https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/8m ... lite-gjort
Denne var artig fra linken.I forbindelse med et av mine tidligere innlegg om opphevelse av innreisekarantene til US la jeg ut et screenshot hvor det sto om bla folk som var nærkontakter skulle foholde seg. (står etter innsparing at de skal gjøre som vi har gjort hele tiden)Det er et argument, slik vi har det nå. Men her er det mye på gang internasjonalt. Forrige uke godkjente amerikanske myndigheter en hurtigtest som koster fem dollar stykket. Trump-administrasjonen har bestilt 150 millioner.
Senere har journalister spurt på WHO sine pressekonferanser om det var forsvarlig å spare vekk tester under sporing. fks pressekonferansen 27,8 tror jeg det var