ja, det burde jo være en mulighet. selv har jeg sluttet med aksjer, ble for mye tap.
Norwegian er seiglivet
Vært heldig men heller ikke gamblet så my. Forrige runde med Norwegian var i mine øyne ganske bankers, men bomma på Sas nå rett før de fikk stimuli pakka, nyheter om oppgradering av flyparken, og flytraffikken begynte til europa igjen, men står seg enda og ikke gått så mye opp som jeg trodde. Satte den til salgs på 9,- nok, men ikke gått inn enda da 8,83 står fortsatt som høyeste i min periode. Nå tar det vel enda lenger tid siden ting begynner å stenges ned igjen.
Bare litt små akjse spekuleringer. Fikk tøyd med forrige gang jeg solgte med ut i god tid høsten 2006 før krakket kom. Satt å så på alt gikk til himmels, og falt som en gammel skorstein som var ventet å falle, men ingen visste når. Nå er det vel på tide igjen kanskje.
Tror Norwegian er ferdig nå, og det skal vel ett under til at de nå greier å snu det her.
Sas falt ytterligere en krone på børs idag, og det er vel i forbindelse med lønnsoppgjøret, og flere ruter som blir lagt ned pga nye innskrenkninger. Men tror de skal greie å snu dette opp. Gammel flypark kan man kvitte seg med, mens Norwegian hadde ett helt annet løp med en fullstendig ny flypark, boing som sliter, også videre.
Sas falt ytterligere en krone på børs idag, og det er vel i forbindelse med lønnsoppgjøret, og flere ruter som blir lagt ned pga nye innskrenkninger. Men tror de skal greie å snu dette opp. Gammel flypark kan man kvitte seg med, mens Norwegian hadde ett helt annet løp med en fullstendig ny flypark, boing som sliter, også videre.
Mange aksjer i Norwegian.Phay skrev: ↑18 aug 2020, 12:59 Tror Norwegian er ferdig nå, og det skal vel ett under til at de nå greier å snu det her.
https://finansavisen.no/nyheter/luftfar ... ian-aksjer
Om det er så dårlig stilt så er kanskje ikke dette så titrekkende på flere reisende i begynnelsen heller?
Noen av de Amerikanske selkapene har allerede varslet at de vil gi reisende alternativer.
https://flysmart24.no/2020/08/30/norweg ... -neste-ar/
Kanskje flere aksjer om noen vil satse?
https://www.borsen.no/nyheter/skjebnemo ... e/72835752
Tviler på at de vil få de pengene de trenger for å overleve. Norwegian har være dødsdømt lenge. Flyr de til Thailand igjen så blir jeg overrasket.Wood1958 skrev: ↑11 sep 2020, 13:19 Kanskje flere aksjer om noen vil satse?
Har mye å takke de for, hadde aldri noe tull, og de fløi billi.
Lucifer is back

Da hadde du flaks.
Jeg hadde mer enn 4 timer forsinkelse med de flere ganger, også langt mer enn 4 timer. Da var det svært elendig infomasjon og elendig service på alle vis, også når det gjaldt mat eller overnattingstilbud , bare forsøk på å lure seg mest mulig unna ansvar.
Jeg som reiste alene greide meg rimelig greit, men for folk med barn eller dårlig helse var det helt grusomt, og noen gjorde nærmest fullt opprør mot behandlingen som de fikk.
Først da jenket de seg litt, etter timevis i avgangshallen uten nærmest verken mat eller drikke.
Selv om man etter 4 timer har rett på kompensasjon, nektet de alltid å betale ut noe som helt når krav ble rettet mot de.Ved bruk av firma måtte de gi seg og betale etter mer enn et års saksgang og avgjørelse i retten.
Har fortsatt et krav mot de som ikke er avgjort og utbetalt, selv om firmaet jeg bruker sier jeg har rett på pengene og vil komme, før eller siden.
Time will show.
Helt annen service hos de fleste andre selskaper jeg har vært borti.
Kjenner til forretningsreisende som konsekvent nektet å bruke Norwegian etter lignende erfaringer.
Opplevde noe veldig likt som du beskriver. Verste opplevelsen min noen gang med flyselskap var når familien vår dro med norwegian fra NY til Oslo 2 år tilbake. Har aldri opplevd så dårlig og respektløs service, noensinne. Og jeg har flyd utenlands minst 40-50 ganger de siste 15 årene.INKOGNITO skrev: ↑11 sep 2020, 23:40 Da hadde du flaks.
Jeg hadde mer enn 4 timer forsinkelse med de flere ganger, også langt mer enn 4 timer. Da var det svært elendig infomasjon og elendig service på alle vis, også når det gjaldt mat eller overnattingstilbud , bare forsøk på å lure seg mest mulig unna ansvar.
Jeg som reiste alene greide meg rimelig greit, men for folk med barn eller dårlig helse var det helt grusomt, og noen gjorde nærmest fullt opprør mot behandlingen som de fikk.
Først da jenket de seg litt, etter timevis i avgangshallen uten nærmest verken mat eller drikke.
Selv om man etter 4 timer har rett på kompensasjon, nektet de alltid å betale ut noe som helt når krav ble rettet mot de.Ved bruk av firma måtte de gi seg og betale etter mer enn et års saksgang og avgjørelse i retten.
Har fortsatt et krav mot de som ikke er avgjort og utbetalt, selv om firmaet jeg bruker sier jeg har rett på pengene og vil komme, før eller siden.
Time will show.
Helt annen service hos de fleste andre selskaper jeg har vært borti.
Kjenner til forretningsreisende som konsekvent nektet å bruke Norwegian etter lignende erfaringer.
Over 6 timers forsinkelse, slemme og kjempe frekke ansatte. Kunder stod og gråt fordi de ville miste mellomlandingen sin og fikk null informasjon fra norwegian. Ikke noe vann, matbit eller info om rettigheter, eller hjelp til overnatting - Ingenting..
En helt forferdelig opplevelse som jeg ikke unner noen andre menesker. Har ikke flydd med de igjen. Tror det er mest et problem med Norwegian sine ansatte i utlandet, da norske arbeidere som regel har vært snille og høflige.