Haha, skulle vel tro det. Men det var en litt artig framstilling av et resultat som sikkert ligger et sted mellom etthundreogsekstisyv og en million sneiper.
De har nok ansatt noen arbeidsledige for å komme fram til dette tallet.
Haha, skulle vel tro det. Men det var en litt artig framstilling av et resultat som sikkert ligger et sted mellom etthundreogsekstisyv og en million sneiper.
Og ihvertfall hva gjelder opprydding av dem
Tror det hadde vært et fint og preventivt initiativ ja. Hadde vært verdt et forsøk ihvertfall.Thaibreak skrev: ↑16 des 2017, 15:25 Og ihvertfall hva gjelder opprydding av dem![]()
Off topic, men jeg har alltid lurt på hvorfor ikke det er vanlig i Pattaya eller Thailand for øvrig, å sende skoleklasser på dagsutflukter til strendene for å rydde opp. En dag en gang i blant på rundgang, skulle holde strendene ryddige og fine. Det er ofte et trist syn som møter meg på strendene i Pattaya. Plast og crap, som hovedsaklig kommer fra fiskebåter etc.
I min tid ble vi alltid sendt ut minst èn gang på våren (i blant også på høsten) for å rydde opp på strendene i nærheten av vår skole. Et greit avbrekk i hverdagen var det også.
Men samtidig trenger jo ikke strendene, for whatever grunn man reiser dit, å se ut som en dass heller, når det burde være enkelt å holde rent. En skoleklasse i ny og ne noen timer på morrakvisten, burde gjøre susen. De synes sikkert det er greit å få litt avbrekk fra skolen også.
det var vel optil hvær enkel resturang,,