Svensk ekspert: – Vi har blitt Europas mobbeoffer
Nordmenn er i første puljen.Svenske turister er ikke velkomne når Kypros i løpet av juni åpner grensene for 19 europeiske land. Det faller i dårlig jord i Sverige.
Nordmenn er i første puljen.Svenske turister er ikke velkomne når Kypros i løpet av juni åpner grensene for 19 europeiske land. Det faller i dårlig jord i Sverige.
Dette er veldig bra. jeg håper også sverige er et av de siste landene vi åpner grensen til.tdr skrev: ↑25 mai 2020, 10:15 Kypros åpner opp for utenlandske turister i puljer. Svenskene er ikke med i noen av puljene. Svenskene er sure og føler seg mobbet.
Nordmenn er i første puljen.
Ser at Grekerene også åpner om litt De tar også hull på EU grensen og åpner for Israel.tdr skrev: ↑25 mai 2020, 10:15 Kypros åpner opp for utenlandske turister i puljer. Svenskene er ikke med i noen av puljene. Svenskene er sure og føler seg mobbet.
Nordmenn er i første puljen.
Utenriksdepartementet fraråder reiser som ikke er strengt nødvendige til alle land. Reiserådet gjaldt i første omgang fra 14. mars til 14. april men ble 3. april forlenget inntil videre.
Det vil nok bli ett samspill tror jeg, og de aller fleste har jo eu kortet i tillegg, som gir rettigheter til legehjelp.anmeno skrev: ↑25 mai 2020, 13:00 Det hjelper jo ikke at andre land åpner opp så lenge opprettholder UD sitt reiseråd, dette reiserådet gjør at ingen reise forsikringer er gyldige.
https://www.regjeringen.no/no/tema/uten ... id2413163/
Nå var ikke det akkurat i hodet mitt at Thailand kommer til å åpne for oss med det første
Jeg har et ørlite håp om å få lov til å dra nedover i oktoberPhay skrev: ↑25 mai 2020, 14:37 Nå var ikke det akkurat i hodet mitt at Thailand kommer til å åpne for oss med det første![]()
Men det hadde vært fint om de gjorde det, og UD åpnet opp for at vi kunne reise til Norge, så vi var sikre på tur retur for begge parter.
Belager meg på at det ikke vil skje før tidligst utpå høsten eller til og med kanskje nyåret.