Er i skrivende stund 106,5 kg og føler meg noenlunde frisk og fin. Bare ryggen/skjellettet som har vært skikkelig vond siste dagene etter kulda slo til her i barteland.
Var en snedig foreteelse å skulle kle meg opp for reise og til fest. Første jeg la merke til var jo at dongeribuksa var flere nummer for stor. Men alt løser seg med et godt belte
Føler meg veldig klar for å fortsette på de neste 10 kg som skal av nå. 19 kg på 3 måneder har vært grei skuring. Blodprøvene virket også greie utenom at hormon-nivået var litt dårlig enda (fjernet skjoldbrusk-kjertelen i februar så jeg må ta medisiner).
Litt synd de ikke fører Nutrilett i Thailand, ellers ville jeg handla det jeg trengte der. Nå blir det å fylle opp kofferten med endel shakes og protein bars som jeg tar med. Så får jeg bare betale litt toll om jeg må. Trenger å ha shakes som frokost og kveldsmat, og om jeg må justere meg litt underveis med kostholdet.
Forøvrig vil jeg sterkt anbefale Nutriletts kokos-snacks som jeg nå har spist opp hele brettet jeg handla
https://www.nutrilett.no/product/juicy- ... xrEALw_wcB
Handler alt slikt i Sverige da prisene der er litt mer behagelige enn her i Norge.