Godt jeg har alkoholfritt øl i 50 dager til
Coronavirus 2020
Sjekket i «medisinboksen» min, og oppdaget disse maskene jeg kjøpte i fjor sommer. Kjøpte med tanke på sønnen (astma og allergi) for pollensesongen... kanskje brukbare mot pollen (og corona))?? Tenkte på PM2,5 maskene....
Og kan de brukes flere ganger, eller er det en gangsbruk?
Og kan de brukes flere ganger, eller er det en gangsbruk?
-
MrDemongas
Har noen flasker vodka uten ølsmak. De er helt ok. Har heldigvis en palle øl som smaker øl. Noe jeg har lest et sted forteller om viktigheten av dosering.
Øl uten alkohol er ikke øl. Som kaffe uten... mi meining, sjølvsagt. God Langfredag, alle i hop! Er det fredag, forresten?
Øl uten alkohol er ikke øl. Som kaffe uten... mi meining, sjølvsagt. God Langfredag, alle i hop! Er det fredag, forresten?
Men en grei placeboMrDemongas skrev: ↑10 apr 2020, 11:22 Har noen flasker vodka uten ølsmak. De er helt ok. Har heldigvis en palle øl som smaker øl. Noe jeg har lest et sted forteller om viktigheten av dosering.
Øl uten alkohol er ikke øl. Som kaffe uten... mi meining, sjølvsagt. God Langfredag, alle i hop! Er det fredag, forresten?![]()
[mention]Asiagirl[/mention]
Du må sjekke hva som står på maskene. Ikke alle er egnet til å stoppe virus selv om de stopper andre ting. Virus er mye mindre i størrelse.
Masker som virker er nok engangsbruk tenker jeg.
Legger illustrasjonen under ut på nytt som en hjelp.
Du må sjekke hva som står på maskene. Ikke alle er egnet til å stoppe virus selv om de stopper andre ting. Virus er mye mindre i størrelse.
Masker som virker er nok engangsbruk tenker jeg.
Legger illustrasjonen under ut på nytt som en hjelp.
Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
-
torbus
Jeg lurer på hvordan Thailand ser ut neste gang jeg reiser dit.
Nå er det korona-slutt for en av Bangkoks hippe barer. I denne baren i Sukhumvit soi 22 har jeg hatt mang en artig kveld.
Nå er det korona-slutt for en av Bangkoks hippe barer. I denne baren i Sukhumvit soi 22 har jeg hatt mang en artig kveld.
tore,Tore Bustad skrev: ↑10 apr 2020, 12:46 Jeg lurer på hvordan Thailand ser ut neste gang jeg reiser dit.
det som nå skjer er meget dramatisk
i thailand som mange land forøvrig,
jeg lurer på om « vi « kan påkoste oss luksus med utenlandsreiser ,
folk må nok venne seg til mindre av det meste
og luksus som og reise utenlands,
tror ivertfall jeg det ikke vil bli som det har vert,
forøvrig da vi prater om corona
eu sprekker , holland vil ikke hjelpe frankrike italia og spania en spennende tid
og i usa spår det 25 milioner uten jobb
jeg har en venn i equador ( norsk pensjonist )
der blør de også!
i dag var vi ute for første gang på 3 uker
dæven for disiplin det er i thailand,
avstand ten måling og spritvasking hele veien De passer på avstand og alle må ha på
maske,
moderat m folk men vareutvalget er toppa opp,
vi bruker gummi hansker også som mange
, masse ledighet nå!
i dag full kaos ut av pattaya som blir avstengt!
alkehol hyller er vel de som er tomme
og kondomer er saga!
men merklig situasjon her nå ,
folk flest er alvorlige og snakker ikke,
phuuju
ps ps ps
en lege borti soien her er assistanse direktor
på det nye gigant sykehuset i samutprakarn ,
jeg spurte han,
han var rolig og sa de hadde ca 30 pasienter
m mistanke om virus og tre pasienter
på ICU,
det har flere hundre tomme senger,
virker for meg , at myndighetene gjør det beste de kan,
( jeg hører heller ikke rykter om mange syke !) og rykter i thailand har vinger,
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. 
-
torbus
riflefish: Det blir nok ikke som det har vært.
Det gjelder også i Europa, men vestlige land er bedre rustet til å komme tilbake. EU tror jeg på sikt vil komme styrket ut av dette. Jeg tror vi (nok engang) kommer til å innse hvor viktig samarbeid er. Ikke ulikt hva Europa forsto etter krigen, men som vi nå har glemt.
USA er derimot så polarisert at det kan gå ordentlig ille.
I linken jeg la ut en side eller tre bak, der Norge er rangert som landet som best vil klare å komme tilbake etter denne krisen, ligger Thailand som nummer 73.
Alvoret i det tallet kan komme til å vise seg i løpet av de neste årene.
Thailand vil i hvert fall rammes hardt økonomisk dersom turismen uteblir så lenge som det kan se ut akkurat nå. Det får konsekvenser for mange millioner mennesker.
Jeg tror heller ikke det blir mye reising i tiden framover. Neste år kan vi ha fått medisiner, men det vil fortsatt være unntakstilstand i store deler av verden.
Innen 2022 har vi forhåpentligvis vaksine klar til alle, men det er vanskelig å spå hva slags konflikter denne krisen innen den tid har resultert i, og hvilket økonomisk og politisk uføre mange land vil befinne seg i.
Her er en ministudie om koronapasientene ved Bærum Sykehus.
https://www.dagbladet.no/nyheter/hoy-an ... e/72349549
Det gjelder også i Europa, men vestlige land er bedre rustet til å komme tilbake. EU tror jeg på sikt vil komme styrket ut av dette. Jeg tror vi (nok engang) kommer til å innse hvor viktig samarbeid er. Ikke ulikt hva Europa forsto etter krigen, men som vi nå har glemt.
USA er derimot så polarisert at det kan gå ordentlig ille.
I linken jeg la ut en side eller tre bak, der Norge er rangert som landet som best vil klare å komme tilbake etter denne krisen, ligger Thailand som nummer 73.
Alvoret i det tallet kan komme til å vise seg i løpet av de neste årene.
Thailand vil i hvert fall rammes hardt økonomisk dersom turismen uteblir så lenge som det kan se ut akkurat nå. Det får konsekvenser for mange millioner mennesker.
Jeg tror heller ikke det blir mye reising i tiden framover. Neste år kan vi ha fått medisiner, men det vil fortsatt være unntakstilstand i store deler av verden.
Innen 2022 har vi forhåpentligvis vaksine klar til alle, men det er vanskelig å spå hva slags konflikter denne krisen innen den tid har resultert i, og hvilket økonomisk og politisk uføre mange land vil befinne seg i.
Her er en ministudie om koronapasientene ved Bærum Sykehus.
https://www.dagbladet.no/nyheter/hoy-an ... e/72349549