Så blir det stengt for reiser til Phillipinene også for en stund. om en ikke er gift med noen derifra.
Er det folk der så skal de ikke se vekk ifra at billettsalg faller og det blir litt færre fly derifa også.
https://newsinfo.inquirer.net/1245931/f ... g-march-22
Coronavirus 2020
Nå driver jo WHO også et utstrakt forskningsprosjekt, de savnet flere steder å teste medisiner og behandlinger ut mens det var utbrudd i Asia
Jeg ser også forskjellige medisiner prøves ut. Det ble veldig forandring på friskemldinger i Iran når Kineserene kom. Det synes godt den bråstopp de fikk med dødlighet kontra friskemeldinger.
For noen dager siden,så,fortalte Kineserne om plasmabehandling, og det er jo noe fks Franskmennen var med på å utvikle til fķs Ebola leser jeg.
Ser nå at etter kineserene fortalte om plasma så har jammen kurvene fått,samme bråstopp og kommet på rett kurs overfor hverandre i Frankrike også. Fra mange nye syke og døde , ble det brått mange friskemedte der også for et par,dager siden. Akkurat som i Iran når de gikk over til Kina stilen. Det er bare å håpe de grafene fortsetter slik.
Fra meteren om Iran Og fra Frankrike.
Jeg ser også forskjellige medisiner prøves ut. Det ble veldig forandring på friskemldinger i Iran når Kineserene kom. Det synes godt den bråstopp de fikk med dødlighet kontra friskemeldinger.
For noen dager siden,så,fortalte Kineserne om plasmabehandling, og det er jo noe fks Franskmennen var med på å utvikle til fķs Ebola leser jeg.
Ser nå at etter kineserene fortalte om plasma så har jammen kurvene fått,samme bråstopp og kommet på rett kurs overfor hverandre i Frankrike også. Fra mange nye syke og døde , ble det brått mange friskemedte der også for et par,dager siden. Akkurat som i Iran når de gikk over til Kina stilen. Det er bare å håpe de grafene fortsetter slik.
Fra meteren om Iran Og fra Frankrike.
Var ikke klar over denne, så sikkert endel politikk fra verden ute å går her også.
Om vesten bekymrer seg for Kineserenes innflytelse i økonomien så blir den kanskje ikke mindre når dette er over.
Det begynner å bli endel virus i tidligere østeuropeise land også nå. Så de kan kannskje komme til å trenge hjelp der også.
Fra The Diplomat
https://thediplomat.com/2020/03/china-i ... ropaganda/
Om vesten bekymrer seg for Kineserenes innflytelse i økonomien så blir den kanskje ikke mindre når dette er over.
Det begynner å bli endel virus i tidligere østeuropeise land også nå. Så de kan kannskje komme til å trenge hjelp der også.
Fra The Diplomat
https://thediplomat.com/2020/03/china-i ... ropaganda/
Melding fra Ambassaden
Ambassaden i Bangkok takker for at du har brukt «Reiseregistrering» for å dele informasjon om ditt besøk i Thailand. Vi har nå behov for å få avklart hvem som fortsatt befinner seg i landet og hvor dere er.
Hvis du har avsluttet reisen ber vi deg logge inn på www.reiseregistrering.no for å oppdatere din reiseinformasjon.
Hvis du fortsatt er i Thailand ber vi deg kontinuerlig oppdatere oppholdssted og planlagt utreise på www.reiseregistrering.no.
Mvh,
Norges Ambassade i Bangkok
Så ble Vietnam et land til som ikke ønsker mere virus fra utlendinger og stenger de ute.
https://vietnamnews.vn/politics-laws/65 ... ch-22.html
https://vietnamnews.vn/politics-laws/65 ... ch-22.html
Atter en dag med triste tall, leter omtrent etter positiver fra Europa. Nøkternt settså er økningen på mindre en 10 % i Italia mange steder rund omkring og mindre også. (lå nesten på 20%)
Flere friskemeldte og litt færre døde ser de små stedene som kanskje er et resultat,av at folk flyktet fra karantene og,tallene vokser stille mange steder sydover i Italia.Meldt storm og dårlig vær nå,vet ikke hva det vil bety
Kina skal nå også hjelpe Hellas med masker, Serbia har sagt at de vil utrydde virus og skal få hjelp fra Kina også..
Blir kanskje mye splittelser i Europa?Tyskland som nå hjelper med sengeplasser for å avhjelpe Frankrike med intensivplasser..
Men flere og,flere lytter til WHO , India har begynt å få flere syke. Der øker de testing til å teste med symptoner og andre rundt uten symptoner
Lete e sted at tyskerene teser ca160 000 i uka
Amerika begynner å se mye skjulte tilfeller som kommer frem. Guvernøren i New York (min feil skrev vel borgermester før)han vil ikke ha virus hos seg.
Det er økt og økt testing. Nå tester de mere enn Korea pr innbygger. Han regner med ca 2 mnd jobb med å få kontroll på situasjonen.
Har bestilt 2 mill masker som har 5dobblet seg i pris men sier det trenger de. Repiratorer er det vist mangel på så han er igang med å få bestilt 6000.
Han har vetatt lov om New York på pause, kalt det Mathildas lov etter sin mor. Får håpe dette brer seg rundt der over nå, og kanskje flere,går inn får å utrydde et,virus som kanskje er ufarlig for mange, men åpenbart livsfarlig for mange også
Nevnet før om Korea som hadde noen tilfeller i en blokk testa alle i etagene over og under og fulgte de opp. Det,er vist årsak til mange av dagens nye tilfeller i Korea.
Fra,guvernøren i New York presseside.
https://www.governor.ny.gov/news
Flere friskemeldte og litt færre døde ser de små stedene som kanskje er et resultat,av at folk flyktet fra karantene og,tallene vokser stille mange steder sydover i Italia.Meldt storm og dårlig vær nå,vet ikke hva det vil bety
Kina skal nå også hjelpe Hellas med masker, Serbia har sagt at de vil utrydde virus og skal få hjelp fra Kina også..
Blir kanskje mye splittelser i Europa?Tyskland som nå hjelper med sengeplasser for å avhjelpe Frankrike med intensivplasser..
Men flere og,flere lytter til WHO , India har begynt å få flere syke. Der øker de testing til å teste med symptoner og andre rundt uten symptoner
Lete e sted at tyskerene teser ca160 000 i uka
Amerika begynner å se mye skjulte tilfeller som kommer frem. Guvernøren i New York (min feil skrev vel borgermester før)han vil ikke ha virus hos seg.
Det er økt og økt testing. Nå tester de mere enn Korea pr innbygger. Han regner med ca 2 mnd jobb med å få kontroll på situasjonen.
Har bestilt 2 mill masker som har 5dobblet seg i pris men sier det trenger de. Repiratorer er det vist mangel på så han er igang med å få bestilt 6000.
Han har vetatt lov om New York på pause, kalt det Mathildas lov etter sin mor. Får håpe dette brer seg rundt der over nå, og kanskje flere,går inn får å utrydde et,virus som kanskje er ufarlig for mange, men åpenbart livsfarlig for mange også
Nevnet før om Korea som hadde noen tilfeller i en blokk testa alle i etagene over og under og fulgte de opp. Det,er vist årsak til mange av dagens nye tilfeller i Korea.
Fra,guvernøren i New York presseside.
https://www.governor.ny.gov/news
Kjøpesentrene i Bangkok stenges i følge det jeg har sett, men ikke ellers rundt om. Skal innom Bluport en tur i 2 tida i dag for litt bursdagskake så jeg håper det er åpent 
"Scale back your long hopes, to a short period. While we speak, time is envious and is running away from us. Seize the day, trusting little in the future.", by the Roman poet Horace in 65 BC. Carpe Diem
Som [mention]Phay[/mention] skriver får du komme med tilleggsinformasjon på det du legger ut. Som hvor det stenger. Innlegget er ikke riktig og også ufullstendig uten kilder for utsagnet ditt. Som her hvor det foreløpig kun gjelder Bangkok.
Bangkok malls to close from Sunday
Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.