Kjørte til Immigration tidlig morgen I dag. Dama på Imm. flirte og sa jeg var så vist ikke den første. Det ble en bot på 2000 Bht. , som vistnok er max for en slik foretrelse
90. Dagers rapportering.
I går kveld randt det meg opp i hue at jeg burde ta en titt i passet angående 90.dg.reg. Det viste seg at jeg skulle ha rapportert meg 07.11.2017 , altså ca. 3-4 uker over tid.
Kjørte til Immigration tidlig morgen I dag. Dama på Imm. flirte og sa jeg var så vist ikke den første. Det ble en bot på 2000 Bht. , som vistnok er max for en slik foretrelse
3-4 uker var litt lenge jasikry skrev: ↑08 des 2017, 07:10 I går kveld randt det meg opp i hue at jeg burde ta en titt i passet angående 90.dg.reg. Det viste seg at jeg skulle ha rapportert meg 07.11.2017 , altså ca. 3-4 uker over tid.
Kjørte til Immigration tidlig morgen I dag. Dama på Imm. flirte og sa jeg var så vist ikke den første. Det ble en bot på 2000 Bht. , som vistnok er max for en slik foretrelse![]()
Du blir ikke bøtelagt dersom du er inntil 7 dager for sent ute, og den vanlige boten er som du sier 2000 bath.
Men maksimum bot er faktisk 5000 bath for sen rapportering av 90 dagers-registreringen, og 4000 bath om man prøver å forlate landet.
https://www.lorenz-partners.com/downloa ... -May15.pdf