vel hva som er best er vel opp til envær
tester er ofte preget av de sm tester
for min del spiller kkke prisen noen rolle
bruker iphona hele tiden!
da en bor her får jo det meste
sp virker jo garantien temmlig bra
har forøvrig selv aldri trengt og bruke
garantien! hverken på imac elle
mackbook pro!
aldri hatt virus,
bank i bordet
synes det er meget bra folk på
" eplehusa" i vertfall i bangkok
ps det selges endel " fake" smart
telefoner!
kjøp nå ditt merke hos en " autorisert"
forhandler!
Apple sliter
Ble tilbudt telefoner fra både Apple og Samsung av en fyr som gikk rundt og solgte i barene i Soi 4. Han skulle ha 7000 baht for iPhone 7 plus. Jeg prøvde telefonen, og jeg tror den jeg fikk prøve var ekte, men jeg antar det bare var en prøvetelefon, og at jeg ville fått noe ræl dersom jeg hadde handla. 
Elektronikk kjøper jeg hjemme.
Skal ha både intercom i hjelmene, og ny mac! Har lurt på å kjøpe pc, men etter å ha kun brukt apple produkter nesten siden 2002, så har jeg liten lyst til å begynne med ny operativsystem. Det på tross sv at jeg ikke redigerer video og bilder lenger, og strengt tatt ikke har behov for det lenger. Mulig jeg greier meg med en iPad, og skikkelig logitech tastatur. Men det får vi ta i en annen tråd.
Skal ha både intercom i hjelmene, og ny mac! Har lurt på å kjøpe pc, men etter å ha kun brukt apple produkter nesten siden 2002, så har jeg liten lyst til å begynne med ny operativsystem. Det på tross sv at jeg ikke redigerer video og bilder lenger, og strengt tatt ikke har behov for det lenger. Mulig jeg greier meg med en iPad, og skikkelig logitech tastatur. Men det får vi ta i en annen tråd.