Ser at det er mye rundt 6 - 8 000,-
Noen tips ? Ikke over 10 000,- om det ikke er strengt tatt nødvendig, så ikke bli for ivrig med den 30 000,- maskina di nå Rifle
God kvalitet, lett å få tak i nye filter, og oppfyller bådeluft krav som lite støy.
du kan gjærne kjøpe de to dyre for slikk og ingentingPhay skrev: ↑26 jan 2020, 08:07 Luftrenser? Hva trenger man, og hvor kjøper man de? Er og blir å famle litt i blinde når man først søker på air purifiere her i Thailand, og det er nok å velge å vrake mellom alt fra billig penge til alt for dyrt.
Ser at det er mye rundt 6 - 8 000,-
Noen tips ? Ikke over 10 000,- om det ikke er strengt tatt nødvendig, så ikke bli for ivrig med den 30 000,- maskina di nå Rifle![]()
God kvalitet, lett å få tat i nye filter, og oppfyller bådeluft krav som lite støy.
jeg har grunn til og tro,,,Kolami skrev: ↑26 jan 2020, 13:20 Hitachi er det som gjelder..de bruker sølv i systemet hvor andre bruker plastikk..sølv er det som gjelder hvis du vil ha ren luft som mulig..jeg har AC og luftrenser fra Hitachi..DU bør se på hvor mange kvm du har..har du for stor AC eller luftrenser så kan man ikke slå på rolig modus..just saying,,,
Filter er en ting for luftrensere. Men ikke alle er like..sjekk om det inneholder sølv..riflefish skrev: ↑26 jan 2020, 13:59 jeg har grunn til og tro,,,
at alle systemer bruker samme samnsetning av filtre!
jeg bytter nå vert 1//2 år
hitachi er garantert bra
men
hva koster maskin og hva koster nye filtre
??
kinesa har nok kommet meget langt i forhold
til usa ,
mot japan jeg veit ikke
men hva koster en enhet?
og hva koster filter
filtere
selv har jeg sakt mitt