Norsk 47 åring død i Hua Hin

chelsea
Sted: Bangkok

Phay skrev: 15 okt 2019, 10:17 Utifra det jeg ser, så er det nevnt under generelle antydninger og ikke på bakgrunn av denne hendelsen.

Vel og merke BKK post som ramser opp alkohol og sigaretter.
noe som skurer her du drikker ikke 2 flansker sprit å en del boxer øl på en dag
Thaibreak

chelsea skrev: 15 okt 2019, 10:28 noe som skurer her du drikker ikke 2 flansker sprit å en del boxer øl på en dag
Godt mulig, men (og uten å spekulere i denne saken, men bare ment som et tilsvar) hva har det å si at det står flere flasker på bordet, og flere glass? Slik jeg ser det kan han ha hatt besøk i forveien. Det virker vel sannsynlig. Hva som har skjedd når "gjestene" har forlatt stedet, vites kanskje bare av han selv.

Slik jeg også ser det, dersom noen hadde vært delaktig i dette på noen måte, hadde det ikke vært smart å skjule sporene sine? Fjerne glass og flasker etc.? Det ville i hvert fall jeg ha gjort før jeg forlot åstedet.

Jeg liker som nevnt ikke å spekulere mht. til familie etc., men jeg ser ikke at flaskene og glassene betyr noe spesielt i denne saken. Gjør man ende på seg selv, så er det jo mulig at han måtte drikke seg til mot også. Kanskje de to tomme spritflaskene også allerede var halvtomme før han begynte? Ingen av oss vet.

Nå antar jeg at politiet tar fingeravtrykk av alt som var på bordet, slik at vi får vite ståa angående dette i hvert fall.
RobertX
Sted: Cebu City, Filippinene

Jeg ser det er noen som har postet et svar på ThaiVisa om saken. Jeg sakset det ut og paster det nedenfor. Om det er korrekt så er han ikke den første som har levert inn støvlene etter dødelig kreft diagnose.
nordmann.PNG
"Scale back your long hopes, to a short period. While we speak, time is envious and is running away from us. Seize the day, trusting little in the future.", by the Roman poet Horace in 65 BC. Carpe Diem
Thaibreak

Utpåtur skrev: 15 okt 2019, 12:39 "word among the ladies" .... et løst rykte mao.

OK man kunne trekke en slik konklusjon hvis det var sant - men ville man ikke informert familie - for å spare dem for usikkerheten og alt trøbbelet de nå får?

Man burde sjekke dette ut - er det sant - ok - men hvis ikke så tyder ryktet som er satt ut at noen forsøker å skjule noe.
Han kunne ha etterlatt seg et brev kanskje ja, dersom dette stemmer. Så slipper man alt som nå følger.
Men vi får kanskje belyst dette etter hvert som etterforskningen skrider fram.
Eller er jeg litt naiv med tanke på thailandsk etterforskning?
RobertX
Sted: Cebu City, Filippinene

Vel, Thai politiet har vel et ganske frynsete rykte når det gjelder etterforskning. Og det er altid et spørsmål om det er noen brune konvolutter som utveksles på bakrommet om det var personer involvert som hadde utført en "jobb".

Det er jo veldig tidlig enda, men det er naturlig at om det var sykdom slik dettte ryktet sa så burde det være både dokumenter fra sykehus og et brev fra han som tok kvelden.

Om jeg ikke tar feil så er dette 200 meter ovenfor meg her jeg bor.
"Scale back your long hopes, to a short period. While we speak, time is envious and is running away from us. Seize the day, trusting little in the future.", by the Roman poet Horace in 65 BC. Carpe Diem
Brukeravatar
Nomade
Sted: Oslo
Kontakt:

Iflg en meget god venn av den avdøde hadde han langt fremskredet lungekreft, og att han sannsynligvis ikke orket cellegiftbehandling og derav forlot denne verden av eget ønske.
www.thailandtur.no
Thaibreak

Nomade skrev: 15 okt 2019, 15:26 Iflg en meget god venn av den avdøde hadde han langt fremskredet lungekreft, og att han sannsynligvis ikke orket cellegiftbehandling og derav forlot denne verden av eget ønske.
Okey. Da kan man jo ha forståelse.
Lungekreft er en forferdelig sykdom. Min far (en gammel jagerflyver) døde av lungekreft som 62-åring (i begge lungene) etter å ha røyket siden han var guttunge. Det var ille å se og følge forfallet hans i nær to år, før han til slutt måtte gi tapt. Jeg kan bare tenke meg hvordan det må ha vært for han selv.
Svar

Gå tilbake til «Nyheter fra media»