Tenker at en tråd om ulike happenings i Land of Smiles kan være aktuelt. Konserter i Bangkok, jazzfestivaler i Hua Hin, bilmesser, blomsterfestivaler i Chiang Mai, matfestivaler, osv. Rett og slett en tråd der alle kan legge ut arrangementer de kjenner til og mener kan være aktuelle.
Da starter jeg i hvert fall ballet med en konsert jeg ikke ville deltatt på om så tre helveteshunder hadde tvunget meg i den retning, men det kan jo være aktuelt for andre. I en femten minutters periode på nittitallet mener jeg tross alt å huske at Oasis var kjent for mer enn et par storkjefta brødre som påsto at de var nittitallets Beatles. Dem om det, men de hadde i hvert fall noen hits det ikke var mulig å slippe unna.
Liam Gallagher til Bangkok i januar
Hva skjer i Thailand?
Det jeg assosierer med Oasis er Wonderwall. Ikke engang på fest slapp man unna, da det alltid var en eller annen som kunne noen grep på gitaren og hadde pugga akkurat den låta. Husker jeg kjøpte deres første CD, men jeg ble ikke imponert. Det eneste av de mest kjente britpopbanda jeg likte var Pulp. De står fortsatt ganske bra. Av de mest kjente britpopbanda (må vel ha vært Oasis, Pulp, Blur og Suede) på den tida, var Oasis det jeg syntes var klart dårligst. En eneste stor klisje. Men det er ikke tvil om at de ble det største av dem, mye takket være fengende låter som nettopp Wonderwall.
Fant følgende artister på www.bandsintown.com som skal spille i Bangkok i år. Ingen favoritter for min del, men kanskje for andre.
Michael Bolton 11 November
Ed Sheeran 16 November. ( Ser at han avlyst konserter i europa pga skade i arm, så vet ikke om han er klar for denne konserten)
Sepultura 8 Desember
Carabao 19 Desember
Ed Sheeran 16 November. ( Ser at han avlyst konserter i europa pga skade i arm, så vet ikke om han er klar for denne konserten)
Sepultura 8 Desember
Carabao 19 Desember
Ikke lenge siden Carabao og et annet thaiband var på en liten turne i Norge, og ble kjørt rundt av en nordmann med privat buss , har jeg hørt og sett, som visst er medlem på asiaforum. Eller var - vet ikke.Moo Ping skrev: ↑02 nov 2017, 10:38 Fant følgende artister på www.bandsintown.com som skal spille i Bangkok i år. Ingen favoritter for min del, men kanskje for andre.
Sepultura 8 Desember
Carabao 19 Desember
l kjeller etg ( inngang bak) ved postkontoret
er det sportsfiske messe på
central bangna
en video snurt fra 2016
https://youtu.be/BtES0zW2kEY
PS
den 10 -12 desember er det en større sportsfiske
messe på BITEC banga
er det sportsfiske messe på
central bangna
en video snurt fra 2016
https://youtu.be/BtES0zW2kEY
PS
den 10 -12 desember er det en større sportsfiske
messe på BITEC banga
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv.