Film- og serietråden

Her diskuterer vi litteratur, tv-programmer, film, konserter, kunst, musikk mm.
chelsea
Sted: Bangkok

chelsea skrev: 04 nov 2017, 15:40 her er mine fav tv serie

01.S.W.A.T.2017 helt ny tv serie så 1 epo i går velig bra etter min smak
02.Chicago.Fire bra tv serie etter 6 sesonger mange ulike branner mye drama
03.Strike Back er uk tv serie her har du alt fra skyting drama, noen bra damer der
04.Blue Bloods etter 8 sesonger synes serien bra med gamle Tom i hovedrollen
05.bones var en bra tv serie med mange forskj ting som skjer litt drama på slutten av sesongen
06.Hawai Five o den nye å den gamle den ligger høyt oppe som bra tv underolding på lørdgs kvelden
07.Irene Huss bra svensk krim dekkar
08.Macgiver den nye å den gamele same same nird tv serie
09.Narcos bra film med alt murlig som skal være in sånn film
10.scorpion er samme consept som mac caver
11.the brave ny tv serie samme som nr 1 trur jeg har glemt denne tv serien her
12.Tunnlbanan er en tv serie vi ser hva som skjer rundt tv bannen i stocholm i fra syting ,knivstinnger, slosskamper osv ikke noe er sensurert bare anskitene til dem som har gjort dette
13.csi Miami bra tv serie
14 csi bra tv seie
15 The Following i fra 2013 ok tv serie med Kevin Bacon
16 Valor ny tv serie bra tv serie etter min smak
jeg kunne kommet opp i 100 tv serie, jeg kommer til flere
chelsea

chelsea skrev: 09 nov 2017, 13:48
SomLao

Har noen kolleger som når de skal fortelle hva de har gjort, forteller hvilke tv-serier de har sett og referer entusiastisk til scener de har merket seg. De tenker nok ikke på det selv, men indirekte forteller de også om at de lever et heller uspennende liv når sånt blir det viktigste for dem. Er litt engstelig for å havne der sjøl og det er en av grunnene til at jeg omtrent ikke gidder å se serier lenger. Leser heller ei bok. Men akkurat Narcos kunne jeg tenkt meg å myst litt på.
Og for all del: Om 10-20 år kan det godt hende jeg ser drøssevis av serier.
Brukeravatar
riflefish
Sted: ved havet

narvestad på ferie episide 1 av 6

første turen går innom cristiania i

" kjøben"

blir noe merklig etter og ha spist

" kaka" der

https://tv.nrk.no/serie/narvestad-tar-f ... /episode-1
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
Brukeravatar
Noodle
Sted: Norge

Jeg satt og så på Narvestad i går og jeg syntes det var like pinlig nå som sist. Jeg skjønte ikke hvorfor alle syntes han var så morsom da han dukka opp for noen år siden heller. :)

Men jeg likte de andre karakterene hans i første sesong. Han finsken og disse folka. Nå som det ser ut til å være bare Narvestad orker jeg rett og slett ikke. Det er så flaut å se denne sosialt handikappede noksagten i aksjon at jeg får helt vondt, men tidligere kan jeg ikke huske at jeg syntes de var slemme med denne figuren. I går syntes jeg de dreit ham ut på en ufin måte.
Brukeravatar
Phay
Sted: Milkway

Peaky Blinderns med ny sesong. Fet serie med kul musikk.
🌞
Brukeravatar
riflefish
Sted: ved havet

det beste jeg har sett på.nrk!

kloden går til helvte !

men er det håp ?

https://tv.nrk.no/serie/torp/nnfa52112217/22-11-2017
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
chelsea

olek

Vi har gjort oss ferdig med to sesonger med "Stranger Things" som er en såkalt Netflix Original. Til tross for barn/tidlig ungdom i hovedrollene, så skal målgruppen for serien være voksne, noe jeg synes de lykkes kun delvis med. Mine øyne er dette mest for 12-13-åringer, kanskje med unntak av enkelte scener som antakelig lett kunne sminkes noe for å tilpasses denne aldersgruppen. Bringer assosiasjoner til filmen "Super 8" tilsatt like dæsjer ;) "Poltergeist" og "ET" faktisk.

Stranger Things - netflix.com
chelsea

olek skrev: 28 nov 2017, 17:41 Vi har gjort oss ferdig med to sesonger med "Stranger Things" som er en såkalt Netflix Original. Til tross for barn/tidlig ungdom i hovedrollene, så skal målgruppen for serien være voksne, noe jeg synes de lykkes kun delvis med. Mine øyne er dette mest for 12-13-åringer, kanskje med unntak av enkelte scener som antakelig lett kunne sminkes noe for å tilpasses denne aldersgruppen. Bringer assosiasjoner til filmen "Super 8" tilsatt like dæsjer ;) "Poltergeist" og "ET" faktisk.

Stranger Things - netflix.com
venter på jeg for meg ny tv for sett den i 4K
Svar

Gå tilbake til «Kulturhjørnet»