Watford hjemme neste. Så Fulham, Leicester og Palace. Er man inne i en lang streak?
Får se om Arsenal klarer det United ikke klarte til helgen
Southampton v Liverpool Premier League 02.00 Sky Sports Premier League / Sky Sports Main Event / Sky Sports Ultra HD alle barer har dettdr skrev: ↑05 apr 2019, 16:08 Lite aktivitet i tråden, men en svært spennende og tett kamp om plasseringer.
I realiteten to lag som kjemper om tittelen og hele 4 lag som ligger tett på poeng for de viktige 3. og 4. plassene på tabellen som gir plass i Champions League.
Så spørsmål: noen som vet hvilken TV-kanal i Thailand som viser kampen Southampton - Liverpool kl 02.00 natt til lørdag thai tid?
Dersom du ikke har fått det med deg at jeg stemte man.city så må du lese tråden en gang til.
du stemmer p[ man c [ du er man u fan du er ikke sann g[ fortell det i en pub i manshester du kunne blitt dreptsikry skrev: ↑19 mai 2019, 19:08 Dersom du ikke har fått det med deg at jeg stemte man.city så må du lese tråden en gang til.![]()
Når det gjelder man.united så skal vi prise oss lykkelig at vi slipper å gå en runde med kvalik til europa league.Det er bare å se fremover å håpe for oss begge to , tror jeg.
![]()