Sexturisme i Thailand:

Svar
chelsea
Sted: Bangkok

Jeg er kvalm. Nå er det på tide å boikotte Thailand som reisemål

Journalist og forfatter Frida Boisen tar et oppgjør med menn som reiser til Thailand for å kjøpe sex, og med landets myndigheter som lukker øynene for den ulovlige sexhandelen.
Hver uke reiser svenske menn til Thailand med ett mål for øyet: Å kjøpe sex.

Det er en industri som hovedsaklig drives av mennesker i fattigdom, og det er en industri som svenske menn har omfavnet i stor skala, skriver Expressen.

Prostitusjon har vært ulovlig i Thailand siden 1960, men det foregår likevel i stor skala. Sexindustrien i landet involverer totalt rundt 2,8 millioner mennesker, hvorav to millioner kvinner, 20.000 menn og 800.000 mindreårige (under 18), ifølge tall fra 2004. Bare i Thailand er sexindustrien estimert til å være verd 6,4 milliarder dollar (2015-tall).

- Som å kjøpe ett kilo kjøtt
Den svenske journalisten Joakim Medin gikk denne sommeren «under cover» og fulgte noen av disse mennene over en periode på én måned i Bangkok, Phuket og Pattaya.

Det er menn med ulike bakgrunner, men et felles trekk er at de er ensomme og de har gått lei av det flerkulturelle og likestilte Sverige, skriver avisen.

https://www.nettavisen.no/nyheter/utenr ... 52144.html
Brukeravatar
riflefish
Sted: ved havet

chelsea skrev: 28 okt 2018, 11:17 Jeg er kvalm. Nå er det på tide å boikotte Thailand som reisemål

Åååå?
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
chelsea
Sted: Bangkok

riflefish skrev: 28 okt 2018, 12:07Åååå?
du leste vel ikke hele vel bare overskriften som vanlig
INKOGNITO

Er jo dette som er sikreste sjekkestedene for svært mange, hvor åpenlys prostitusjon foregår, og massevis både Svensker og Norske finner sine kone emner.
Ikke rart det blir suksess. :lol:
Spania neste gang. :D
Arild Holtet

Må jo bare trekke på smilebåndet. Dette har vært skrevet om i to tre tiår, og noen forandringer ser ingen. Kanskje vi skulle kun kritisere den vi ser i speilet når vi grer håret eller barberer oss. Det har vi nemlig all rett til.

Ps. Hvorfor er det så mange som selger seg selv?

A.H.
Brukeravatar
riflefish

chelsea skrev: 28 okt 2018, 13:15 du leste vel ikke hele vel bare overskriften som vanlig
Er jo meget overasket !

Alt her er jo spennende nytt

Dægærn 🙄🇹🇭
Kolami

Fysja meg..phøtt spytt pjott...att det går ann..denne "usle sexindustrien".. hva med å skrive like bombastiskt om denne "usle asylindustrien? :roll:

For dere som kjenner Thailand..det er mye som ikke gjøres i Thailand av myndighetene.:lol:

Spørsmålet en journalist må spørre seg angående Thailand; hva er det myndighetene gjør i det hele tatt...bortsett fra de internasjonale reglene som alle land følger..feks flyplasser og annen relevant infrastruktur..de gjør? jeg vet egentlig ikke en eneste ting hva de gjør her i landet..for å være ærlig.. :?:
Brukeravatar
riflefish

[quote=Kolami post_id=11116 time=1540784689 user_id=61]
Fysja meg..phøtt spytt pjott...att det går ann..denne "usle sexindustrien".. hva med å skrive like bombastiskt om denne "usle asylindustrien? :roll:

For dere som kjenner Thailand..det er mye som ikke gjøres i Thailand av myndighetene.:lol:

Spørsmålet en journalist må spørre seg angående Thailand; hva er det myndighetene gjør i det hele tatt...bortsett fra de internasjonale reglene som alle land følger..feks flyplasser og annen relevant infrastruktur..de gjør? jeg vet egentlig ikke en eneste ting hva de gjør her i landet..for å være ærlig.. :?:
[/quote

[\] guote]

Xxxxx

Det fine her er

At det er lite offentlig innblanding

På sett og vis fritt fram

For « free enterprice»

🇹🇭
INKOGNITO

Arild Holtet skrev: 29 okt 2018, 02:31 Må jo bare trekke på smilebåndet. Dette har vært skrevet om i to tre tiår, og noen forandringer ser ingen. Kanskje vi skulle kun kritisere den vi ser i speilet når vi grer håret eller barberer oss. Det har vi nemlig all rett til.

Ps. Hvorfor er det så mange som selger seg selv?

A.H.
Er vel fordi det finnes kjøpere som har et udekket behov, og at dette gir bedre inntekt på enklere vis enn ved vanlig jobb. :D
Svar

Gå tilbake til «Nyheter fra media»