Hadde en liten riskoker i perfekt størrelse som sluttet å virke for litt siden. Den var akkurat stor nok til ca 2 porsjoner og jeg ønsker gjerne å finne noe i samme størrelse. Passet perfekt i et kjøkkenskap fullt av alt for mye. Denne var kjøpt på Clas Olson, men dessverre har de ikke den lenger i sortimentet.
Alle de riskokere jeg har funnet er alt for store for mitt behov. Noen som vet av noen som selger små riskokere i Norge?
Riskoker i Norge
Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
gå på en asia butikk å hør dertdr skrev: ↑15 okt 2018, 16:25 Hadde en liten riskoker i perfekt størrelse som sluttet å virke for litt siden. Den var akkurat stor nok til ca 2 porsjoner og jeg ønsker gjerne å finne noe i samme størrelse. Passet perfekt i et kjøkkenskap fullt av alt for mye. Denne var kjøpt på Clas Olson, men dessverre har de ikke den lenger i sortimentet.
Alle de riskokere jeg har funnet er alt for store for mitt behov. Noen som vet av noen som selger små riskokere i Norge?
Ikke så mange å velge mellom her jeg bor, og de butikkene som finnes har ikke.
Hadde det vært så lett så hadde jeg ikke trengt å spørre
Bestill en med gratis frakt fra Aliexpress da vel, om da ikke sulten på ris er så stor at det haster alt for mye.
https://www.aliexpress.com/wholesale?mi ... y=y&tc=ppc
https://www.aliexpress.com/wholesale?mi ... y=y&tc=ppc
Hehe... så sulten på ris er jeg ikke at det er bråhast
Skal se om jeg finner noen som er små nok. Aliexpress bør jo ha noen alternativ. De har jo ellers "litt av hvert" og bestiller jo derfra stadig vekk
På søket til [mention]chelsea[/mention] fant jeg kun store kokere uten om en som var på 0,6 liter. Den var "Midlertidig utsolgt" uten noe videre dato for eventuell levering.
Var vel både dyrt og det som var like billig på Aliexpress, men hvordan det er med reklamasjonsrett om de slutter å fungere etter kort tid er gjerne noe som bør vurderes. Og man bør vel helst da gå for en under 350Nok grensen også.