Velkommen til Asianet.no

REGISTRER DEG HER, det er gratis og uforpliktende.

Normalt vil du få bekreftelse fra oss på e-post umiddelbart etter registrering.
Tar dette lang tid kan du gå til forumsiden og sende inn skjema Kontakt oss
Skriv valgt brukernavn og e-postadresse og vi skal finne ut av det.

NB: Vi ser i systemet vårt at noen brukere har registrert seg med e-postadresser som returneres fra leverandør som ukjente. Se over for hjelp til feil.

PS: Du kan også sjekke om e-posten fra oss ligger i Spam.

mvh
-asianet.no

Mindre hyggelige tatoveringer på turister

Svar
Brukeravatar
tdr
Sted: Norge
x 776
Kontakt:

13 sep 2018, 16:22

Mange turister i Thailand tatoverer seg og det er ikke uvanlig med thai tegn når de tatoverer seg.

Det som ikke er bra er når tatovøren er ufin med kundene sine! Flere kunder har fått tatovert til del svært ufine tekster hos en tatovør i Thailand.

I sosiale medier fordømmer mange handlingene, men dessverre er det mange thaier som bare synes dette er moro på bekostning av uvitende turister :oops:

Hvor er politiet i denne saken, dette må jo virkelig være en sak som setter "turismen i dårlig lys" i forhold til de som ble arrestert for å dele nyhetssaker!

Thai tattooist abuses tourists with offensive ink-work
Thai tattooist dupes tourists into having offensive and ridiculous phrases inked on their skin – including a girl with ‘Fresh Spring Rolls’ and a man with the name of a local takeaway

A Thai tattooist has apparently duped tourists into having offensive and ridiculous phrases inked on their skin.

Pictures of some of the holidaymakers who have fallen victim to the tattoo artist’s cruel prank have gone viral on social media in the country.
3 x
Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
Brukeravatar
RobertX
Sted: Trondheim
x 1032

14 sep 2018, 03:48

Hehe! Ikke bestandig lurt å få en tattovering på et språk man selv ikkke forstår nei :lol:

Spesielt ille når teksten er majestetsfornærmelse. Det er ikke akkurat noe å flashe rundt med i Thailand.

Jeg kommer nok aldri til å skaffe meg noen tattovering selv. Tenkte på det for en stund tilbake, men droppet det. Trives egentlig godt som en stor hvit fiskepudding :D
1 x
"Scale back your long hopes, to a short period. While we speak, time is envious and is running away from us. Seize the day, trusting little in the future.", by the Roman poet Horace in 65 BC. Carpe Diem
Kolami
x 357

14 sep 2018, 07:51

RobertX skrev:
14 sep 2018, 03:48
Hehe! Ikke bestandig lurt å få en tattovering på et språk man selv ikkke forstår nei :lol:

Spesielt ille når teksten er majestetsfornærmelse. Det er ikke akkurat noe å flashe rundt med i Thailand.

Jeg kommer nok aldri til å skaffe meg noen tattovering selv. Tenkte på det for en stund tilbake, men droppet det. Trives egentlig godt som en stor hvit fiskepudding :D
Nå som alle har tatovering ser jeg ikke noe poeng ;)
1 x
Brukeravatar
RobertX
Sted: Trondheim
x 1032

14 sep 2018, 08:09

Kolami skrev:
14 sep 2018, 07:51
Nå som alle har tatovering ser jeg ikke noe poeng ;)
Up to you! :lol: :lol: :lol:

Jeg ser det meningsfulle i feks å tatovere fødselsdatoen til sine barn, eller andre ting man føler en sterk personlig knytning til. Men personlig så har jeg ikke noe behov for det. Jeg humrer litt for meg selv når jeg ser folk som bærer tattoveringene sine som om de var en rustning. "Se på meg så tøff jeg er" type holdning. Hva skal man kalle det....ego-forsterker? Det er mye rart man skal se.

Da jeg satt på Gardermoen og ventet ved gaten satt det en kar der i 50-åra. Rimelig slapp fysikk, kanskje 140-150 kg utrent og dvask. Han hadde tydeligvis funnet det lurt å gjøre som Mike Tyson og ordna seg en lignende ansiktstattovering og noe nedover halsen. Blå tattoveringsfarge. Noe som ikke ser så lækkert ut mot en ganske hvit hud etter min mening. Men whatever...er han som skal leve med den tattoveringen. Jeg ville aldri gjort noe slikt.

Maori folket derimot har jeg respekt for. De er tøffe jævler som bærer ansiktstattoveringene med kultur og stil på sin måte :D
0 x
"Scale back your long hopes, to a short period. While we speak, time is envious and is running away from us. Seize the day, trusting little in the future.", by the Roman poet Horace in 65 BC. Carpe Diem
Svar

Gå tilbake til «Nyheter fra media»