Acne

Kolami
Innlegg: 1642
Registrert: 21 okt 2017, 14:05

#1

Jeg vet ikke om det er noe problem for deres kjæreste eller kone, eller kanskje dem selv..

Frøken frøken er har ikke hatt noe problem med acne før nå i de siste årene.

Jeg ønsker å høre om det er noen som har erfaringer rundt dette med godt resultat?

Jeg har prøvd å få min kjøre til å ta blodprøve og andre tester nå i ett par år og det er umulig. Alt annet skal prøve først. Mye er vært prøvd og det har vært mange gode resulteter, men tilbakefall skjer stadig.

Noen ideer eller kunnskap rundt dette med ett endelig resulutat?

Eller ett sykehus som besitter god kunnskap i Bangkok`?
SomLao
Innlegg: 975
Registrert: 22 okt 2017, 11:23

#2

Er man i Thailand hadde jeg gått på et apotek og spurt om de har noe som heter Fungoral (krem) og om de tror det hjelper. I Norge er - eller var - det svært få leger som har peiling på sånt. Man må pent gå til en hud-spesialist. Og i Norge er medikamentet reseptbelagt.
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#3

Flere private dyktige hudleger her i Thailand, og tror nok at hun må ta turen dit. Drive å tukle med huden med all verdens preperater med suspekt innhold kan skade huden mer.

Utrolig å sta de kan være når de først har satt seg noe i hodet, og da mener jeg på det urasjonelle planet, og det er kav umulig å diskutere med de.
🌞
Kolami
Innlegg: 1642
Registrert: 21 okt 2017, 14:05

#4

Først vil jeg si at det ikke har vært eksperimertert med mange rare hud eller ansiktskremer. Hun har vært forsiktig sånn sett.

Det brukes hudrens for acne som får kjøpt hos apotek, det holder det værste unna. Det er ikke noe løsning.

Når det er sagt så er acne ett stort problem som ikke er blitt forsket så veldig mye på her i asia etter hva jeg forstår. Og acne er jo noe mange har i Thailand. Mange gjemmer det under ulike kremer osv noe som gjør det enda værre.
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#5

Hvor gammel er hun?

Kviser i voksen alder
http://www.kk.no/livstil/disse-hormonen ... d-67802641
🌞
Kolami
Innlegg: 1642
Registrert: 21 okt 2017, 14:05

#6

30 årene---kan være hormoner også.-.men som sagt..når hun sitter med armene i korst så får vi ikke gjort noen tester av nødvendighet..
Brukeravatar
riflefish
Innlegg: 4645
Registrert: 21 okt 2017, 06:01
Sted: ved havet

#7

[quote=Kolami post_id=319 time=1508943503 user_id=61]
Jeg vet ikke om det er noe problem for deres kjæreste eller kone, eller kanskje dem selv..

Frøken frøken er har ikke hatt noe problem med acne før nå i de siste årene.

Jeg ønsker å høre om det er noen som har erfaringer rundt dette med godt resultat?



Jeg har prøvd å få min kjøre til å ta blodprøve og andre tester nå i ett par år og det er umulig. Alt annet skal prøve først. Mye er vært prøvd og det har vært mange gode resulteter, men tilbakefall skjer stadig.

Noen ideer eller kunnskap rundt dette med ett endelig resulutat?

Eller ett sykehus som besitter god kunnskap i Bangkok`?
[/


svar!


jeg fikk et brev fra ei kvinne hun ba meg skaffe dette stoffet som man ser burmesere smører i ansiktet!

det er finmalt bark blandet med veske

dette middlet har vist blitt brukt i

årtusener !

nå kommer jeg ikke på hva det hette

men fant da dette på nettet dengang for kvinna

som nå er kvise fri

men som sakt det selges i thailand
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
Brukeravatar
riflefish
Innlegg: 4645
Registrert: 21 okt 2017, 06:01
Sted: ved havet

#8

riflefish skrev: 26 okt 2017, 07:28 fant navnet
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Thanaka
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
Brukeravatar
riflefish
Innlegg: 4645
Registrert: 21 okt 2017, 06:01
Sted: ved havet

#9

må nok bruke det lenge jeg

kan ikke garantere noe

men de bruker det da

det drikke et dyrt middel

som markedsføres som et vidunder

middel

https://www.peacefuldumpling.com/natura ... neven-tone
Vedlegg
419CD0D5-1C3A-47F3-98D9-5D3A51F1D01B.jpeg
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
Kolami
Innlegg: 1642
Registrert: 21 okt 2017, 14:05

#10

hehe..ja..hun er klar over det..myanmar bruker jo slikt rett som deter ......du er nok inne på noe der..skal prøve å motivere hun til å bruke det på kveldingen..i arbeidstiden går det nok ikke :ugeek:
Svar

Gå tilbake til «Helse, sykehus og medisiner»