Premier League 2018-19

Her diskuterer vi litteratur, tv-programmer, film, konserter, kunst, musikk mm.

Hvem vinner Premier League 2018-19?

Avstemmingen ble avsluttet den 25 sep 2018, 16:41

Arsenal
1
13%
Bournemouth
0
Ingen stemmer
Brighton & Hove Albion
0
Ingen stemmer
Burnley
0
Ingen stemmer
Cardiff City
0
Ingen stemmer
Chelsea
1
13%
Crystal Palace
0
Ingen stemmer
Everton
0
Ingen stemmer
Fulham
0
Ingen stemmer
Huddersfield Town
0
Ingen stemmer
Leicester City
0
Ingen stemmer
Liverpool
4
50%
Manchester City
1
13%
Manchester United
1
13%
Newcastle United
0
Ingen stemmer
Southampton
0
Ingen stemmer
Tottenham Hotspur
0
Ingen stemmer
Watford
0
Ingen stemmer
West Ham United
0
Ingen stemmer
Wolverhampton Wanderers
0
Ingen stemmer
 
Stemmer totalt: 8
Thaibreak
Innlegg: 787
Registrert: 21 okt 2017, 23:18

#21

Fjerde trepoenger`n på rad for Gunners. Mye rusk i maskineriet, men det er visst poengene som teller ;)
Watford hjemme neste. Så Fulham, Leicester og Palace. Er man inne i en lang streak?
Får se om Arsenal klarer det United ikke klarte til helgen 8-)
Brukeravatar
tdr
Moderator
Innlegg: 1841
Registrert: 20 okt 2017, 21:02
Sted: Norge
Kontakt:

#22

Etter dagens start på denne runden i Premier League vil det største spørsmålet være:

- Hvor lenge vil Mourinho få fortsette?

10 poeng på de syv første kampene er langt under det man normalt kan forvente av Manchester United.
Mourinho sliter igjen med den 3. sesongen, noe som har skjedd i tidligere klubber også.
Tillit blant spillerne er en sak som tydeligvis er hans mantra;

- Når laget vinner, da vinner Mourinho. Når de taper er han raskt ute og finner syndebukker, og alt for lett blant sine egne.

Kan ikke være lett med en manager som ikke støtter spillerne også når det gjøres feil.

Mange tilhengere av andre lag er dog av den oppfatning at Mourinho må få mer tid hvis han fortsetter som nå :D
Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
chelsea
Innlegg: 1802
Registrert: 24 okt 2017, 10:43
Sted: Bangkok

#23

da var det futtball igjen manu forsetter der dem slapp :mrgreen: arsenal vinner så er det stor kamp igen chelsea-liverpool alle vet jo åssen det gikk i ligacupen :mrgreen:
wiking
Innlegg: 442
Registrert: 14 jan 2018, 19:37

#24

ser ut som vi får en god sesong i år - altså liverpool. Vi klarer jo å vinne mot de dårlige lagene og ikke som mange ganger før at vi taper imot dem. :D
You Never walk Alone :D
Brukeravatar
tdr
Moderator
Innlegg: 1841
Registrert: 20 okt 2017, 21:02
Sted: Norge
Kontakt:

#25

Lite aktivitet i tråden, men en svært spennende og tett kamp om plasseringer.

I realiteten to lag som kjemper om tittelen og hele 4 lag som ligger tett på poeng for de viktige 3. og 4. plassene på tabellen som gir plass i Champions League.

Så spørsmål: noen som vet hvilken TV-kanal i Thailand som viser kampen Southampton - Liverpool kl 02.00 natt til lørdag thai tid?
Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
chelsea
Innlegg: 1802
Registrert: 24 okt 2017, 10:43
Sted: Bangkok

#26

tdr skrev: 05 apr 2019, 16:08 Lite aktivitet i tråden, men en svært spennende og tett kamp om plasseringer.

I realiteten to lag som kjemper om tittelen og hele 4 lag som ligger tett på poeng for de viktige 3. og 4. plassene på tabellen som gir plass i Champions League.

Så spørsmål: noen som vet hvilken TV-kanal i Thailand som viser kampen Southampton - Liverpool kl 02.00 natt til lørdag thai tid?
Southampton v Liverpool Premier League 02.00 Sky Sports Premier League / Sky Sports Main Event / Sky Sports Ultra HD alle barer har det
Kolami
Innlegg: 1642
Registrert: 21 okt 2017, 14:05

#27

jeg hadde håpet at Gunnar ville få det til..men det ser ut til å glippe ved innspurten med tanke på CL neste år...neste år kan jo bli spennende..men ræva fotball er ikke min greie selv for ikonet Gunnar..
Brukeravatar
sikry
Innlegg: 1153
Registrert: 22 okt 2017, 13:04
Sted: Pattaya / Phaya Mengrai

#28

Dette er viktig å få med seg :lol: Manchester City ble PL mestere sesongen 2018/2019
Og for skamskuld så kan jeg opplyse der om at sikry stakk av med seieren i konkurransen :oops: :D :lol:
Brukeravatar
sikry
Innlegg: 1153
Registrert: 22 okt 2017, 13:04
Sted: Pattaya / Phaya Mengrai

#29

chelsea skrev: 19 mai 2019, 17:09 manu hehehehe kan bare si error 707 season not found :mrgreen:
Dersom du ikke har fått det med deg at jeg stemte man.city så må du lese tråden en gang til. :mrgreen:
Når det gjelder man.united så skal vi prise oss lykkelig at vi slipper å gå en runde med kvalik til europa league. ;) Det er bare å se fremover å håpe for oss begge to , tror jeg. :)
chelsea
Innlegg: 1802
Registrert: 24 okt 2017, 10:43
Sted: Bangkok

#30

sikry skrev: 19 mai 2019, 19:08 Dersom du ikke har fått det med deg at jeg stemte man.city så må du lese tråden en gang til. :mrgreen:
Når det gjelder man.united så skal vi prise oss lykkelig at vi slipper å gå en runde med kvalik til europa league. ;) Det er bare å se fremover å håpe for oss begge to , tror jeg. :)
du stemmer p[ man c [ du er man u fan du er ikke sann g[ fortell det i en pub i manshester du kunne blitt drept :mrgreen:

ved chelsea del s[ er vi ikke i europa liga neste sesong
Svar

Gå tilbake til «Kulturhjørnet»