Thai immigrasjonskontorer

Brukeravatar
riflefish
Innlegg: 4645
Registrert: 21 okt 2017, 06:01
Sted: ved havet

#11

Kolami skrev: 31 mar 2020, 06:24 De slipper inn i puljer, men du må stå i lang kø uansett, men når du skal få kølapp er det kaos og folk står oppe på hverandre..det hjelper ikke når enkelte kinesere ikke bryr seg..de dulter borti folk..

Dette forsøket på å stoppe viruset på government complex kan umulig fungere uansett...ikke at jeg bryr meg så mye med covid19..jeg har tatt forholdsregler i mange år allerede...så det betyr ikke så mye for min del..men jeg bruker ikke maske som andre gjør, jeg bruker maske av og til hvis jeg føler at aircons vil få meg til å nyse eller no..spesielt skytrain hvor det kan bli svært kaldt også kjøpesentra

...nå viser det seg at maske ikke fungerer mot covid19 heller men det kjøres på med munnbund uansett :D

.men det er greit å bruke maske hvis man er syk uansett..som thaier har gjort i mange år allerede..men denne hysterien på 7/11 med maske og ansiktsksjerm er jo nærmere galskap en fakta...i butikken siden av er det noen som bruker munnbind mens andre har forkastet den...i flere industrikomplekser og kontorer sprayer man hver time..gud vet hva de sprayer for btw.. nei....unngår covid19 hysteria for hva det er verdt.. ;)

Dagligvarebutikker på kjøpesentra har kontrollposter ved inngang som sier at man skal bruke maske..sa da gidder jeg ikke det..jeg går ditt jeg slipper dette opplegget hvor jeg fortsatt kan ha en frihet i hverdagen..ikke er jeg syk heller..blir jo testet for feber hver eneste dag, noen ganger flere ganger daglig som er greit nok..men munnbindsbruk uten å være syk..spar meg

..men nordmenn kommer aldri til å bruke munnbind i influensaperioden for å ikke smitte andre....da fryser helvete til is :lol:

just saying..
det man bør spraye med er hydroperixide

det knekker viruset!
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#12

Problemer med lange køer og dokumentasjonskrav rundt på landets immigrasjonskontorer.


Siste oppdateringer fra Richard Barrow





🌞
RobertX
Innlegg: 1902
Registrert: 21 okt 2017, 08:49
Sted: Cebu City, Filippinene

#13

Plutselig var Thailand Elite kortet mitt verdt pengene. Alt jeg trenger å gjøre er 90 dagers, og ingen krav om inntekt eller forsikringer.

Skikkelig håpløst at de driver slikt regelrytteri når tilstandene er som de er.
"Scale back your long hopes, to a short period. While we speak, time is envious and is running away from us. Seize the day, trusting little in the future.", by the Roman poet Horace in 65 BC. Carpe Diem
Kolami
Innlegg: 1642
Registrert: 21 okt 2017, 14:05

#14

hører det er kaos over alt..om det er i chiang mai eller jomtien..kaos..
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#15

Kolami skrev: 01 apr 2020, 09:38 hører det er kaos over alt..om det er i chiang mai eller jomtien..kaos..
Tror det er ganske greit i Chaiyaphum, så ihvertfall ganske så makelig ut der igår. Skal dit om 20 dager, om ikke annet skjer underveis.
🌞
Brukeravatar
Nomade
Innlegg: 334
Registrert: 30 okt 2017, 10:13
Kontakt:

#16

RobertX skrev: 01 apr 2020, 09:19 Plutselig var Thailand Elite kortet mitt verdt pengene. Alt jeg trenger å gjøre er 90 dagers, og ingen krav om inntekt eller forsikringer.

Skikkelig håpløst at de driver slikt regelrytteri når tilstandene er som de er.
Hvor lenge har du igjen på det nå?
RobertX
Innlegg: 1902
Registrert: 21 okt 2017, 08:49
Sted: Cebu City, Filippinene

#17

Nomade skrev: 01 apr 2020, 12:49 Hvor lenge har du igjen på det nå?
Gyldig til August 2023 :D
"Scale back your long hopes, to a short period. While we speak, time is envious and is running away from us. Seize the day, trusting little in the future.", by the Roman poet Horace in 65 BC. Carpe Diem
Brukeravatar
Nomade
Innlegg: 334
Registrert: 30 okt 2017, 10:13
Kontakt:

#18

RobertX skrev: 01 apr 2020, 14:40 Gyldig til August 2023 :D
Da kan du ikke flytte tilbake til Gamle Norge før om tre år da :P
RobertX
Innlegg: 1902
Registrert: 21 okt 2017, 08:49
Sted: Cebu City, Filippinene

#19

Nomade skrev: 01 apr 2020, 18:12 Da kan du ikke flytte tilbake til Gamle Norge før om tre år da :P
Hehe nei jeg flytter nok når det passer seg. Kjekt å ha om det blir en ferietur tilbake til Thailand også innen 2023 :D

Men akkurat nå slipper jeg alt papir-styret jeg ser andre løper rundt med. Jeg kan lene meg tilbake og bare ta 90 dagers rapporten når den tid kommer (i slutten av mai).
"Scale back your long hopes, to a short period. While we speak, time is envious and is running away from us. Seize the day, trusting little in the future.", by the Roman poet Horace in 65 BC. Carpe Diem
MrDemongas
Innlegg: 1015
Registrert: 25 okt 2017, 20:00

#20

Helt til det kommer nye "regler".
Bananistan.
Svar

Gå tilbake til «Visum til Thailand»