Trump invitert til Nord Korea

Brukeravatar
tdr
Moderator
Innlegg: 1841
Registrert: 20 okt 2017, 21:02
Sted: Norge
Kontakt:

#1

Skriver litt i real-time her:

I følge CNN skal Trump være invitert til møte med Kim Jong-Un i Nord Korea. Det ble sagt rundt midnatt at Sør-Korea og og USA skulle komme med en viktig kunngjøring ad Nord-Korea.

Dette høres jo nesten for godt ut til å være sant, men en pressekonferanse i Det hvite hus litt over kl 01.00 norsk tid med Sør-Koreas nasjonale sikkerhetsrådgiver Chung Eui-young og sammen med pressesekretær Sarah Sanders.

Trump skal i følge CNN ha fått et brev fra Kim Jong-un, overrakt av Sør-Korea. Det er akkurat bekreftet at det ble overlevert et brev og ikke en muntlig beskjed.

Sikkerhetsrådgiver Chung Eui-young bekrefter nå at det ønskes et møte snarest mulig og han berømmer President Trump for sin imøtekommenhet med et møte og er optimistisk. Trump har sagt ja til et snarlig møte.

Der var pressekonferansen over.
Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
sattphalat
Innlegg: 139
Registrert: 21 okt 2017, 22:49

#2

Historisk fredsavtale.
Nesten for godt til å være sant. Og så på Trump sin vakt.

https://www.reuters.com/article/us-nort ... e=facebook
Kolami
Innlegg: 1642
Registrert: 21 okt 2017, 14:05

#3

Ja, Trump er gærn vettu..for NÅ, kan han faktisk ødelegge hele fredsavtalen leste jeg idag.. :lol: :roll:
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#4

Kolami skrev: 28 apr 2018, 07:33 Ja, Trump er gærn vettu..for NÅ, kan han faktisk ødelegge hele fredsavtalen leste jeg idag.. :lol: :roll:
Har du link
🌞
Kolami
Innlegg: 1642
Registrert: 21 okt 2017, 14:05

#5

Phay skrev: 28 apr 2018, 07:39Har du link
Vetta faen hvor jeg leste det..det er ikke mange som skriver akkurat det..men du vet jo hvor anti Trump folk er---alltid en eller annen av de store nyhetskanalene som lirer av seg ett eller annet..du får se utover dagen om det blir mer av det..norske media er ikke våkne enda :lol:
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#6

Ja, jeg kjenner til anti trump ja, og ja jeg er anti trump selv, og det med god grunn synes jeg selv.
🌞
Kolami
Innlegg: 1642
Registrert: 21 okt 2017, 14:05

#7

Phay skrev: 28 apr 2018, 07:51 Ja, jeg kjenner til anti trump ja, og ja jeg er anti trump selv, og det med god grunn synes jeg selv.
Du er nok ikke enig å synes det ;)
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#8

Det der var ett kryptisk svar Kolami :D
🌞
fotomannen
Innlegg: 340
Registrert: 25 apr 2018, 13:07

#9

Trump er fullt ut i stand til å ødelegge avtalen koreanerne nå er i ferd med å arbeide fram.

Men vi kan kanskje håpe at egoet hans er så enormt at han svelger typiske amerikanske karameller for å bli husket som den amerikanske presidenten som fikk det til. I så fall må han svelge ganske mye, og gi helt avkall på den harde linja han har kjørt. Nord Korea vil for eksempel aldri gi slipp på atomvåpnene sine. Det at de har klart å utvikle atomvåpen er årsaken til at Kim nå kan søke fred, fordi ingen tør å angripe ham med atomvåpen.
Brukeravatar
riflefish
Innlegg: 4645
Registrert: 21 okt 2017, 06:01
Sted: ved havet

#10

Det er vel tillerson som har vert den amerikanske « diplomaten»
Som åpnet bak kanaler
China og russland har løftet fingren

Nå snakkes det om fredspris for trumph

Bevares til snittespiser

http://nymag.com/daily/intelligencer/20 ... begun.html
Vedlegg
1342AE56-822B-45A6-B0CE-1C652434B754.jpeg
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
Svar

Gå tilbake til «Nyheter fra media»