Nytt liv for "Gamle forum"

Svar
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#1

Med Metas nye retningslinjer for oss brukere, er det på tide med nytt liv for gamle forum?
Meta har begynt å ta betalt for å bruke Facebook og Instagram – Datatilsynet er bekymret
Meta på sin side avviser bekymringene
Tobias Judin i Datatilsynet sier de er bekymret for de nye retningslinjene Meta har kommet med. Meta på sin side mener de bare følger det de er pålagt
https://www.kom24.no/1011231-datatilsyn ... ret/664573

Vurderer fortløpende min tilstedeværelse på FB, og nærmer meg nå slutten. Slutt at de skal tjene på meg for å servere 90% drit, løgner og fake. Innhold jeg aldri har bedt om eller er interessert i.
🌞
Brukeravatar
tdr
Moderator
Innlegg: 1841
Registrert: 20 okt 2017, 21:02
Sted: Norge
Kontakt:

#2

Hadde jo vært hyggelig om Meta ville bidra til økt aktivitet her og ellers i forumverden.

Mange har kontaktet meg siste dagene angående Meta sitt abonnement og felles for de alle er at det finnes absolutt ingen betalingsvilje eller tro på at personvernet ivaretas.

Selv vurderer jeg også sterkt min tilstedeværelse på både Facebook og Instagram etter dette.

Mange har sterke meninger og Datatilsynet er på saken, her fra et annet intervju.

Refser Facebook: – Minner om utpressing
Datatilsynet kritiserer Facebook og Instagram for å presse oss til å betale for personvern, men Meta svarer at de har loven på sin side.
Judin jobber i internasjonal seksjon hvor striden med Meta har høy prioritet.

– De europeiske datatilsynene er allerede i prosess for å vurdere om Metas nye løsning er lovlig. Datatilsynet deltar aktivt i denne prosessen. Vi får se hvor det bærer videre, men siste ord er neppe sagt.
Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
Kolami
Innlegg: 1642
Registrert: 21 okt 2017, 14:05

#3

hvordan er aktiviten på meta? jeg ser aldri på asianet på fb..kun web..
Svar

Gå tilbake til «Generelt»