Skattemeldingen

Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#31

ha96 skrev: 02 apr 2023, 05:11 Vel da har jeg mottatt meldingen der var det ikke noe nytt som gjør at "etatens" utsagn forrige året om at jeg ikke kunne få gjort nødvendige endringer for 2021 i fjorårets skattemelding er og få gjort for skatteåret 2022 heller. Ser stygt ut som jeg får gjøre det de ønsker og betale full skatt til Norge og full skatt til Thailand og ikke klage på dobbelt beskatning. :cry:
Forresten er det noen på forumet som vet om det er noen organisasjon, advokat eller kløktige privat personer som kan prøve og hjelpe med skattemeldingen mot betaling så er jeg interessert i informasjon.
ha96
Du kan få tilbakeført betalt skatt i Thailand for 3 år tilbake.

Scandinavian Law ordner det for deg for 25 000,- baht var det vel for noen år tilbake.

Har vært mange klager på de før vedrørende eiendom og bistand ved dødsfall på Koh Tao, men bare hørt godt om dem når det gjelder hjelp med selvangivelse og dokumentere betalt skatt i Thailand.

Var ei i Cha Am også som Robert brukte. Send han en pm eventuelt.
🌞
ha96
Innlegg: 67
Registrert: 07 jun 2020, 04:05

#32

sikry skrev: 04 apr 2023, 07:58 Har ikke levert enda men kommer til å bruke denne modellen for 2022 som jeg fant på nettet. Tror den er lagt ut av samme person du henviser til.

https://1drv.ms/b/s!AmPxoYWmKGYVhjFZCdu ... e?e=h8VKwK
Takk for den nå har jeg i alle fall fått lagt inn hva som skal beskattes i Norge men det kommer et par røde anmerkninger fortsatt så jeg får nok bruke skattemeldingen som lese "lektyre" i Påsken. :)
ha96
Svar

Gå tilbake til «Økonomi og næringsliv»