Sjømannskirken informerer!

Svar
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#1

For de av dere som savner klippfisk, nå har dere sjansen.


🌞
MrDemongas
Innlegg: 1015
Registrert: 25 okt 2017, 20:00

#2

Kortreist smak og mat er viktig. Bare se på Glasgow. Hver mann sitt privatfly.
Kjøpte meg ei ny bacalaogryte i går på indremisjnonens utsalg. Aldri vært brukt. Glasert leirgryte med ditto lokk. Ganske stor og i perfekt stand. 90 kr - takk.
Jeg har også levert inn endel til dem. To dunsofaer til 60 tusen som jeg var lei av, samt masse annet rart. Gjenbruk er det best miljøtiltaket vi kan gjøre. Aller helst bruke det du har kjøpt til din dauandes dag. Og kjøpe minst mulig.
Nå er jeg akkurat ferdig med sisete runde med julesylta (svin) Den blir vakumpakket og gitt til venner og familie. Kortreiste julegaver. Jeg nekter plent å gå på kjøpesenteret å kjøpe ting de har fra før - Scale Down! :P
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#3

MrDemongas skrev: 03 nov 2021, 17:25 Kortreist smak og mat er viktig. Bare se på Glasgow. Hver mann sitt privatfly.
Kjøpte meg ei ny bacalaogryte i går på indremisjnonens utsalg. Aldri vært brukt. Glasert leirgryte med ditto lokk. Ganske stor og i perfekt stand. 90 kr - takk.
Jeg har også levert inn endel til dem. To dunsofaer til 60 tusen som jeg var lei av, samt masse annet rart. Gjenbruk er det best miljøtiltaket vi kan gjøre. Aller helst bruke det du har kjøpt til din dauandes dag. Og kjøpe minst mulig.
Nå er jeg akkurat ferdig med sisete runde med julesylta (svin) Den blir vakumpakket og gitt til venner og familie. Kortreiste julegaver. Jeg nekter plent å gå på kjøpesenteret å kjøpe ting de har fra før - Scale Down! :P
Du føler ikke at det er i feil tråd du poster?
🌞
Brukeravatar
riflefish
Innlegg: 4645
Registrert: 21 okt 2017, 06:01
Sted: ved havet

#4

Phay skrev: 03 nov 2021, 05:29 For de av dere som savner klippfisk, nå har dere sjansen.


til og være import, beinfri og skinnfri er dette
helsikes billigt,
men det beste,
klipp fisk trenger ikke og vannes så lenge som
tørrfisk,

så blire jo den middagen å da😂
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#5

riflefish skrev: 04 nov 2021, 09:51 til og være import, beinfri og skinnfri er dette
helsikes billigt,
men det beste,
klipp fisk trenger ikke og vannes så lenge som
tørrfisk,

så blire jo den middagen å da😂
Tror jeg skal bestille to kg, siden jeg kan risikere å kansellere hjemreisen min.
🌞
Brukeravatar
sikry
Innlegg: 1153
Registrert: 22 okt 2017, 13:04
Sted: Pattaya / Phaya Mengrai

#6

Phay skrev: 04 nov 2021, 10:43 Tror jeg skal bestille to kg, siden jeg kan risikere å kansellere hjemreisen min.
Jeg bestillte 2.Kg i går.
Mr Numan
Innlegg: 16
Registrert: 18 nov 2021, 15:42

#7

Phay skrev: 03 nov 2021, 05:29 For de av dere som savner klippfisk, nå har dere sjansen.


Er fisken fra Beisfjord?
Mye bra fra Beisfjord,ikke minst kombinasjonsbutikken der som heter Fisk og Herreklær.
Brukeravatar
Geir Rasch
Innlegg: 510
Registrert: 23 nov 2017, 07:28
Sted: Khon Kaen
Kontakt:

#8

Takker for informasjonen! Har sendt bestilling til oppgitt epost-adresse, så da er det bare å håpe på at det lar seg gjøre. Kan jo fort bli noen kilo hvis alle bacalao-sultne nordmenn i Thailand bestiller :).
Brukeravatar
Geir Rasch
Innlegg: 510
Registrert: 23 nov 2017, 07:28
Sted: Khon Kaen
Kontakt:

#9

Fikk svar fra Sjømannskirken. De tar ikke lenger imot bestillinger, så da ble det bare med drømmen :(.
chelsea
Innlegg: 1802
Registrert: 24 okt 2017, 10:43
Sted: Bangkok

#10

sikry skrev: 04 nov 2021, 15:18 Jeg bestillte 2.Kg i går.
blir som man u bare drøøøøøøøømer
Svar

Gå tilbake til «Generelt»