Covid -19 reise fra Thailand og Karantene i Norge

ha96
Innlegg: 67
Registrert: 07 jun 2020, 04:05

#11

Olav Seglem skrev: 09 aug 2021, 17:40 20210603_103843_copy_3000x2250.jpg

Sparte jeg 10.000 nå??? :-) :-)
Ellers må jeg si til min kone st ingen bursdag eller julepresanger de neste 5 år.
Da lever "noen" farlig :-) :-)
Velkjent område og antok at det var på Gardermoen og hvis jeg blir "integrert" der og det er tillatt med lufting 2-3 timer om dagen kan jeg nesten ta en veldig rask spasertur hjem og tilbake før jeg blir etterlyst 8-)
ha96
ha96
Innlegg: 67
Registrert: 07 jun 2020, 04:05

#12

SomLao skrev: 09 aug 2021, 18:44 For min del er de helt uaktuelt med karantenehotell. Da drar jeg heller i den norske fjellheimen og har glade dager der. Og var jeg i Thailand hadde det heller blitt opphold på resort i Khao Kho. Eller kanskje Nam Nao (men der er det kanskje ikke resort). :)
Jo jeg ser den da Du antakelig er i Norge, men tror det er noe med perspektivet fra livet utenfor hjemlandet over la....ng tid som kan gi en helt ny forståelse av grønne vintre og det stygge været vi vanligvis klager over og etter min mening og erfaring er at hjertet vokser mer og muligens mer patriotisk over tid sa jeg vil nok heller gå tur i den Norske fjellheimen en ved strendene i Thailand pr. i dag hvis reisen var litt enklere. Dessuten er vi mer eller mindre i en lockdown her "igjen" så og reise rundt i Thailand i disse dager er ikke anbefalt og til flere provinser umulig uten vaksine/karantene.
ha96
ha96
Innlegg: 67
Registrert: 07 jun 2020, 04:05

#13

Phay skrev: 09 aug 2021, 10:51 @ha96

Trodde alle som landet utenifra Eu måtte på karantenehotel. Om Thailand er fritatt, så reiser jeg hjem! Hold oss oppdatert om planene dine og videre om du reiser!
Det var slik at man kunne slippe hotell karantene hvis man eide eller kunne vise til minst 6mnd leiekontrakt av bolig men det er antakelig ikke tilfellet pr.idag.
Svar

Gå tilbake til «Helse, trening og kosthold»