Til minne

torbus

#11

Trist. Han likte jeg. Lurer på om han noen gang kom seg til baren jeg anbefalte ham i soi 11.

Hvil i fred.
Combat
Innlegg: 115
Registrert: 03 jul 2018, 11:07

#12

torbus skrev: 30 jul 2021, 19:36 Trist. Han likte jeg. Lurer på om han noen gang kom seg til baren jeg anbefalte ham i soi 11.

Hvil i fred.
Det tror jeg han gjorde, hadde mange anbefalinger ang. barer i BKK. Han er dypt savnet , hadde mange gode diskusjoner med han og hans fiskesuppe var noe av det beste jeg har smakt. Vil gjerne fremheve dama hans som tok vare på han til han reiste tilbake til norge, ei utrolig fin person, hun og kona ble veldig gode venner som styrket forholdet mellom oss. Desverre så mista kona mi telefon med hennes nr så skulle så gjerne ha fått vite hvordan det går med henne. Tror ikke Knut hadde noen arvinger bortsett fra ei fra et tiligere ekteskap. Han hadde en kjempebolig på Nesodden med utsikt over fjorden, håper han har begunstiget dama si som tok vare på han de siste åra.
Wood1958
Innlegg: 4144
Registrert: 25 okt 2017, 16:04

#13

Hvil i fred
2021-07-30 22.13.58.png
Brukeravatar
riflefish
Innlegg: 4645
Registrert: 21 okt 2017, 06:01
Sted: ved havet

#14

Combat skrev: 30 jul 2021, 21:04 Det tror jeg han gjorde, hadde mange anbefalinger ang. barer i BKK. Han er dypt savnet , hadde mange gode diskusjoner med han og hans fiskesuppe var noe av det beste jeg har smakt. Vil gjerne fremheve dama hans som tok vare på han til han reiste tilbake til norge, ei utrolig fin person, hun og kona ble veldig gode venner som styrket forholdet mellom oss. Desverre så mista kona mi telefon med hennes nr så skulle så gjerne ha fått vite hvordan det går med henne. Tror ikke Knut hadde noen arvinger bortsett fra ei fra et tiligere ekteskap. Han hadde en kjempebolig på Nesodden med utsikt over fjorden, håper han har begunstiget dama si som tok vare på han de siste åra.
knut var en svært holden mann økonomisk
hans bror gikk bort i phuket, med eiendom
dette ordnet knut oppi,
synd at dere mistet tlf nr til samboern,
om knut viste det gikk gale veien, vil jeg tro
med hans hjerte har begunstiget samboern,
combat det var vel deg som hadde mest kontakt
siste tiden, ❤️🕊
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
wiking
Innlegg: 442
Registrert: 14 jan 2018, 19:37

#15

Kondolerer . Hvil i fred
You Never walk Alone :D
Combat
Innlegg: 115
Registrert: 03 jul 2018, 11:07

#16

riflefish skrev: 31 jul 2021, 13:40 knut var en svært holden mann økonomisk
hans bror gikk bort i phuket, med eiendom
dette ordnet knut oppi,
synd at dere mistet tlf nr til samboern,
om knut viste det gikk gale veien, vil jeg tro
med hans hjerte har begunstiget samboern,
combat det var vel deg som hadde mest kontakt
siste tiden, ❤️🕊
Kona fikk nå tak i nummeret hennes via sin sønn i BKK, hun forteller at Knut har skrevet på sin PC at hun skal arve han men ingen har tatt kontakt med henne og hun vet heller ikke hva hun skal gjøre. Vet han var gift tidligere med ei som heter Bente og kun hennes navn stod på dødsannonsa så regner med at det er hun jeg må spore opp. Ser det som viktig at slike ting kommer frem så hvis andre her inne har noen opplysninger å komme med så si ifra. Ifølge henne så hadde han ingen arvinger. Tror jeg tar kontakt med begavelsebyrået hvor dødsannonsen ble publisert ifra, mulig det er veien å gå
SomLao
Innlegg: 975
Registrert: 22 okt 2017, 11:23

#17

Combat skrev: 31 jul 2021, 17:59 Kona fikk nå tak i nummeret hennes via sin sønn i BKK, hun forteller at Knut har skrevet på sin PC at hun skal arve han men ingen har tatt kontakt med henne og hun vet heller ikke hva hun skal gjøre. Vet han var gift tidligere med ei som heter Bente og kun hennes navn stod på dødsannonsa så regner med at det er hun jeg må spore opp. Ser det som viktig at slike ting kommer frem så hvis andre her inne har noen opplysninger å komme med så si ifra. Ifølge henne så hadde han ingen arvinger. Tror jeg tar kontakt med begavelsebyrået hvor dødsannonsen ble publisert ifra, mulig det er veien å gå
Enken bor vel i Norge ? I så fall ville jeg rådet henne til å kontakte en advokat. Uansett tar arveoppgjør temmelig lang tid.
Combat
Innlegg: 115
Registrert: 03 jul 2018, 11:07

#18

SomLao skrev: 31 jul 2021, 18:06 Enken bor vel i Norge ? I så fall ville jeg rådet henne til å kontakte en advokat. Uansett tar arveoppgjør temmelig lang tid.
Er veldig usikker på hvordan jeg skal gå fram her, så setter pris på alle forslag som kan føre frem til et rettferdig oppgjør her
Ser av norsk lov at hun har automatisk krav på 4 ganger grunnbeløp hvis samboer i minst 5 år og hvor det ikke foreligger testamente
Brukeravatar
riflefish
Innlegg: 4645
Registrert: 21 okt 2017, 06:01
Sted: ved havet

#19

Combat skrev: 31 jul 2021, 18:31 Er veldig usikker på hvordan jeg skal gå fram her, så setter pris på alle forslag som kan føre frem til et rettferdig oppgjør her
Ser av norsk lov at hun har automatisk krav på 4 ganger grunnbeløp hvis samboer i minst 5 år og hvor det ikke foreligger testamente
gjør det du en fin start,!
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
Combat
Innlegg: 115
Registrert: 03 jul 2018, 11:07

#20

riflefish skrev: 31 jul 2021, 18:57 gjør det du en fin start,!
Sendte melding til begravelsbyrået og fikk tlf tilbake kl. 19.30 lørdags kveld med beskjed om å kontakte Follo og nordre Østfold tingrett.
Snakk om service!!
Da vi ringte Fon, samboer til Knut visste hun ikke at han var død, hun hadde mistanke da han ikke svarte på på tlf, email etc så nå fikk hun dette bekreftet.
De var samboere i over 10 år så håper hun blir tilgodesett her
Svar

Gå tilbake til «Generelt»