Moderering av forumet!

Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#1

Fjernet innlegg som gikk på navn fra andre forum, sarkasme, ironi,rykter og uthenging av skriveferdigheter hos medlemene. Har også fjernet svar til disse.

Har fått utvidet fullmakt av TDR til å redigere og fjerne innlegg og behandle rapporter, da TDR tidvis er fraværende og opptatt med andre ting samt tidsforskjellen. All redigering vil bli ettersett av TDR, så er det noen som er misfornøyd med min håndtering av tråder og innlegg, så vær vennlig å rapportere det til TDR, og ikke viderefør det i tråden som er redigert.

Modering er en hårfin balanse kunst da alle har en mening og tidvis annet syn på hva som er morsomt, eller viktig å diskutere. Så vi må gi oss litt romslighet til å prøve å forstå hverandre uten å tillegge hverandre merkenavn, og angripe svakheter som styrker hver enkelt har. Noen innlegg som man tidvis er enig med,, som er fornuftige eller virker fornuftig kan bli med i dragsuget pga forumsregler eller det ikke har noe i tråden å gjøre, og er det man kaller avsporing av tråden.

Edrulighet er kanskje nøkkelordet jeg liker å bruke. En trenger ikke å skrive alt man har i hodet, og føler man seg provosert, så kan prøve å se det fra en annen side, gi seg litt tid før man svarer, eller trykke på rapporterings knappen.

Gratulerer med dagen og ha en riktig så god 17 mai.
🌞
Brukeravatar
riflefish
Innlegg: 4645
Registrert: 21 okt 2017, 06:01
Sted: ved havet

#2

Phay 1000 takk for du tar ei økt og holder dette igang,
TDR har vel sitt så det er gledligt og snilt av deg🍀🌷🙏
igjen ❤️takk
riflefish
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
Olav Seglem
Innlegg: 673
Registrert: 22 okt 2017, 06:58
Sted: Satuk/buriram-Egersund

#3

Du vet, hadde alle måtte skrive under fullt, korrekt navn, ville kansje det hatt en moderende effekt i seg selv :-)
Forøvrig, gratulerer med dagen til dere alle sammen :-)
Hipp hurra !!!
SomLao
Innlegg: 975
Registrert: 22 okt 2017, 11:23

#4

Supert av Phay !! Sitter og teller på knappene om jeg skal sette en hvit til kjøling eller ei. Blir det til det, skal det skåles imaginært for Phay. :D
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#5

SomLao skrev: 17 mai 2021, 16:17 Supert av Phay !! Sitter og teller på knappene om jeg skal sette en hvit til kjøling eller ei. Blir det til det, skal det skåles imaginært for Phay. :D
Takk Somlao

Får servere noen bilder fra tidligere idag, og som dere ser er sykkelen pyntet med Rødt - Hvitt - og Blått

01AAA57D-C780-4DC4-81A1-D6BB6D16F038.jpeg
F25ED03B-82D9-4225-A0B6-508DAB50C96C.jpeg
949601B2-52F0-4C6B-81CA-4A95FF95972D.jpeg
🌞
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#6

Olav Seglem skrev: 17 mai 2021, 15:44 Du vet, hadde alle måtte skrive under fullt, korrekt navn, ville kansje det hatt en moderende effekt i seg selv :-)
Forøvrig, gratulerer med dagen til dere alle sammen :-)
Hipp hurra !!!
Takk, og gratulerer med dagen Olav

Om alle hadde signert med fullt navn så hadde vi jo vært på en av gruppene på facebook istedenfor, og det er derfor vi nyter å være her litt utenfor den sosiale media sfæren hvor vi kan diskutere uforstyrret enn så lenge uten innsyn av andre som ikke er logget inn. Litt privat , men fortsatt mulig å finne ut hvem som er hvem også her om man prøver lenge nok og har noen kontakter. Derfor så står det i forumsreglene at man ikke skal oute hvem som er hvem, selv ikke andre forumsnavn fra andre fora.

igrunn merkelig at det ikke har blitt referert i media om hva vi mener om enkeltsaker hverken fra AF eller AN så langt. Men det er nok pga vi er en svært så liten gruppe i målestokk.
🌞
SomLao
Innlegg: 975
Registrert: 22 okt 2017, 11:23

#7

En av forumets beste sider, er jo kunnskapen og kompetansen den enkelte besitter. Og så har man den ubetingede fordel at man vet en del om den enkeltes styrker (og svakheter). Og det er åpent for dialog. På den måten kan det været lettere å kvalitetssikre enn ved enveis kommunikasjon (f eks googling).
Brukeravatar
riflefish
Innlegg: 4645
Registrert: 21 okt 2017, 06:01
Sted: ved havet

#8

jeg har jevnlig kontakt med arild,
han har hatt en pause ,
han komner innigjen nå veldi snart,
han har nok fortjent litt ro og nå,
❤️❤️🌷
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
Reinkarnert Pelle
Innlegg: 451
Registrert: 13 mar 2020, 14:54

#9

Olav Seglem skrev: 17 mai 2021, 15:44 Du vet, hadde alle måtte skrive under fullt, korrekt navn, ville kansje det hatt en moderende effekt i seg selv :-)
Hadde ikke skrevet noe jeg da ;-)

Men håper jeg ikke har trigget noen da.
Livet mitt er en dans på nevroser :D
Brukeravatar
riflefish
Innlegg: 4645
Registrert: 21 okt 2017, 06:01
Sted: ved havet

#10

Reinkarnert Pelle skrev: 24 mai 2021, 16:37 Hadde ikke skrevet noe jeg da ;-)

Men håper jeg ikke har trigget noen da.
ikje jeg gadde skrevet noe,
heller, men ære være de som
gjør det,
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
Svar

Gå tilbake til «Nyheter og informasjon»