Kongen innlagt på sykehus

AirBus350
Innlegg: 26
Registrert: 05 feb 2020, 09:38

#1

AirBus350
Innlegg: 26
Registrert: 05 feb 2020, 09:38

#3

Når den største tyske avisen Bild nevner det på første siden , så er det vel litt hold i ryktene.
Anonymt telefoninnringingprogram på YouTube antyder sjokk og pusteproblemer etter den andre Pfizer vaksinen.
Vedlegg
Screenshot_20210513-193443_Chrome.jpg
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#4

Som TDR har nevnt tildigere, så ligger forumet på Norsk server og Norske regler gjelder, og det må du godta. Når det er sagt så er det greit å dele rykter og annet, men også kanskje ta det for det det er. Marshall er jo en velkjent konspirasjonsteoretiker og Thai kritiker, men noe har han hold i, og kanskje den viktigste mannen fra vesten for opposisjonen, men til tider vanskelig å ta seriøst på grunn av hans besettelse og ukritiske formidling.

Det beste vi kan gjøre er å bruke hodet og skrive med respekt og prøve å holde seg til fakta, og det samme gjelder de som mener at vi ikke skal skrive noe som helst negativt om de royale. Det er ytringsfrihet på forumet, men det kommer med ett visst ansvar også. Så ikke gå av skaftet, men heller bidra positivt med det dere kan og ønsker.

Foreløpig så er det ingen offisielle kanaler som har bekreftet at kongen er syk. (Såvidt meg bekjent i skrivende øyeblikk)
Sist redigert av tdr den 04 jun 2021, 12:55, redigert 1 gang totalt.
Begrunnelse: Fjernet sitert innhold som skjult
🌞
AirBus350
Innlegg: 26
Registrert: 05 feb 2020, 09:38

#5

Da begynner det å bli mange slarveaviser rundt omkring siden fler og fler dkriver om dette. Jeg bare henviser til journalistene som skriver og jeg er bare en dum apekatt.

https://royalcentral.co.uk/asia/thailan ... ms-159924/
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#6

AirBus350 skrev: 14 mai 2021, 09:11 Da begynner det å bli mange slarveaviser rundt omkring siden fler og fler dkriver om dette. Jeg bare henviser til journalistene som skriver og jeg er bare en dum apekatt.

https://royalcentral.co.uk/asia/thailan ... ms-159924/
Fortsattt samme kilde i den artikkelen som refererer til Marshall.

Marshall var også den som spredte rykter om at elskerinnen høyest sannsyneligvis var død, når hun forsvant, og deler mer enn gjerne slike ubekreftede rykter for å få mest mulig oppmerksomhet rundt seg og sin personlighet. Det dreier seg om salg av bøker og donorgaver for å holde igang virksomheten hans etter at han ble "sparket" fra Reuters tror jeg det var. Selv så liker han å si han frivillig sa opp. Det finnes masse informasjon om det om man googler og en nøytral oppsummering av hans karriere og resignment er å lese på wiki.

Michael Yon er hans argeste fiende og kommenterer han titt og ofte, men det er en skrue det også og ikke etterettelig han heller.
🌞
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#7

Samme kilde men litt mer informasjon om det man så langt har hørt rykter om fra flere kilder. Ett av Ryktene på Tik Tok er at han har covid.

According to a report in Royal Central, the 68-year-old was initially admitted to Bangkok Hospital, but shifted to Siriraj Hospital after his condition worsened. Royal correspondent Andrew MacGregor said that multiple sources aware of the situation have confirmed that the monarch is in intensive care, but his condition is not life-threatening.



"Sources say the king was initially treated at Bangkok Hospital then transferred to Siriraj when his condition became serious. His current condition is not known," MacGregor added in another tweet. He also noted that the royal's condition was "clearly serious" a few days ago, but there is no "indication so far that there are fears for his survival."

Providing an update on the situation a few hours later, the journalist said that the monarch's illness is "probably not COVID-related." "Despite the rumours, right now there is no sign the king's illness is life-threatening...Can't confirm any of the wilder rumours," he added.
https://www.ibtimes.co.uk/king-maha-vaj ... ms-1690324
🌞
Lydia Nalen
Innlegg: 57
Registrert: 10 feb 2021, 19:12

#8

Da ser det ut til å være hold i ryktene.
http://www.thainytt.no/index.php?id=269 ... pa-sykehus
AirBus350
Innlegg: 26
Registrert: 05 feb 2020, 09:38

#9

Hvem tar over ????? Sirindhorn ?????
Combat
Innlegg: 115
Registrert: 03 jul 2018, 11:07

#10

Ryktene i Thailand sier at det er HIV/AIDS som er årsaken
Svar

Gå tilbake til «Nyheter fra media»