Huawai p10

Her diskutere vi teknikk, elektronikk, dingser, internett mm
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#1

Noen som har Huawai p10? Nettopp bestilt den og det pga skjerm og batteri (3200mAh) der den primært skal brukes til google map på sykkel.

Selfølgelig etter at jeg hadde bestilt, så gikk det opp for meg at Huawai kanskje var boikottet av google! Nå som jeg har mistet min siste operative iPhone, og "aldri" skal kjøpe iPhone igjen, så går jeg nå fra iPhone via Oppo (som jeg nå begynner å håndtere til Huawai. Oppoén jeg har er ubrukelig i dagslys.

Så spørsmålet er nå om det er vanskelig å få google foto og andre applikasjoner til å virke sømløst på denne telefonen?


Her var det vist en oppskrift på å få inn google maps
https://youtu.be/OFS-ZKgDegI
🌞
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#2

Har avbestilt den, og ser nå etter en ny tlf som har god skjerm og bra batterikapasitet og ok kamera.
🌞
MrDemongas
Innlegg: 1015
Registrert: 25 okt 2017, 20:00

#3

Jeg har liggende en 15 år gammel Doro mobiltelefon etter min far. Den har store knapper for svaksynte. Vet ikke hvor laderen er blitt av, men du skal få den for en tusing :mrgreen:
Brukeravatar
riflefish
Innlegg: 4645
Registrert: 21 okt 2017, 06:01
Sted: ved havet

#4

Phay skrev: 23 apr 2021, 14:22 Noen som har Huawai p10? Nettopp bestilt den og det pga skjerm og batteri (3200mAh) der den primært skal brukes til google map på sykkel.

Selfølgelig etter at jeg hadde bestilt, så gikk det opp for meg at Huawai kanskje var boikottet av google! Nå som jeg har mistet min siste operative iPhone, og "aldri" skal kjøpe iPhone igjen, så går jeg nå fra iPhone via Oppo (som jeg nå begynner å håndtere til Huawai. Oppoén jeg har er ubrukelig i dagslys.

Så spørsmålet er nå om det er vanskelig å få google foto og andre applikasjoner til å virke sømløst på denne telefonen?


Her var det vist en oppskrift på å få inn google maps
https://youtu.be/OFS-ZKgDegI
jeg har respekt for din vurderings evne phay,
men,
lurer nå på detta m asiasyken da,
hua - wai
kansje dra til hua hin og
kjøle deg litt🌹❤️
ps god bedring,🧐

ps vær forsiktig😉
国安部
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
SomLao
Innlegg: 975
Registrert: 22 okt 2017, 11:23

#5

Phay skrev: 23 apr 2021, 14:22

Selfølgelig etter at jeg hadde bestilt, så gikk det opp for meg at Huawai kanskje var boikottet av google!
Det var jo ikke akkurat noen bombe. Har vært kjent leeeeenge... :D
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#6

SomLao skrev: 23 apr 2021, 20:35 Det var jo ikke akkurat noen bombe. Har vært kjent leeeeenge... :D
Det er jo slike ting man hører om i bakgrunnen på nyheter, og overskrifter man overser med ett halvt øye, og ikke tenker eller bryr seg så mye om, foruten å forstå at det dreier seg om sikkerhet (Kina avlytter med bakdører i programvare her og der, og det samme gjør Usa igjennom sine teknoklogiske duppeditter og apper. Det er ingen hemmelighet) samt det er ett rotterace for å beskytte sine interesser. Vel, hadde det ikke vært pure business, så hadde de ikke gitt fra seg teknologi til andre land gratis mener nå jeg.

Men [mention]riflefish[/mention] den P10 telefonen har en meget bra skjerm, ett ok kamera, 146gram og bedre batteri kapasitet enn mange av apple sine, og spesielt til den prisen den selges. 3 400,- baht. Og passer meget bra til å ha på en offroad sykkel.
🌞
anmeno
Innlegg: 424
Registrert: 21 okt 2017, 11:32

#7

Alle gamle Huawei telefoner har Google, det er kun telefoner som er lansert etter at den oransje klovnen startet kampen mot Huawei som ikke har Google installert, dvs at alle telefoner til og med p30 har Google.
Brukeravatar
riflefish
Innlegg: 4645
Registrert: 21 okt 2017, 06:01
Sted: ved havet

#9

Phay skrev: 24 apr 2021, 02:19 Det er jo slike ting man hører om i bakgrunnen på nyheter, og overskrifter man overser med ett halvt øye, og ikke tenker eller bryr seg så mye om, foruten å forstå at det dreier seg om sikkerhet (Kina avlytter med bakdører i programvare her og der, og det samme gjør Usa igjennom sine teknoklogiske duppeditter og apper. Det er ingen hemmelighet) samt det er ett rotterace for å beskytte sine interesser. Vel, hadde det ikke vært pure business, så hadde de ikke gitt fra seg teknologi til andre land gratis mener nå jeg.

Men @riflefish den P10 telefonen har en meget bra skjerm, ett ok kamera, 146gram og bedre batteri kapasitet enn mange av apple sine, og spesielt til den prisen den selges. 3 400,- baht. Og passer meget bra til å ha på en offroad sykkel.
phay,
" just pulling your leg"😂
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
anmeno
Innlegg: 424
Registrert: 21 okt 2017, 11:32

#10

Er det p10 https://www.gsmarena.com/huawei_p10-8514.php eller p10 light https://www.gsmarena.com/huawei_p10_lite-8598.php de selger til den prisen.

Disse 2 telefonene kan ikke sammenlignes, det eneste som er fells for de er at de har p10 i navnet.
Svar

Gå tilbake til «Telefoner, mobiler og andre gadgets»