Covid19 masker for reise og daglig bruk?

Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#1

Ser det kommer mang løsninger på løpend bånd, og noen mer praktiske enn andre, men kvaliteten er noe annet.


Her kommer en som ser både funskjonell ut og levelig ut med tanke på bruk mer enn en time eller to.


4FB48E85-53F2-443E-9A86-8A00FCD56F74.jpeg


https://www.breathe-space.com/products/ ... helmet-kit
🌞
MrDemongas
Innlegg: 1015
Registrert: 25 okt 2017, 20:00

#2

Med et slikt ansikt er det vel heller sjansen for at masken ble revet at og at heftige påtvungne tungekyss ville ville finne sted. Også strømpebuska ville stått for fall, ville jeg tro. :mrgreen:
Kolami
Innlegg: 1642
Registrert: 21 okt 2017, 14:05

#3

https://www.hlf.no/globalassets/bilder/ ... -tonje.jpg

Jeg har sett på dette lenge.,,vetta faen..maskebruk er så sinnsvakt at noen tilogmed sier at 2 masker er bedre enn 1 i Biden administrasjonen.. ;)
Brukeravatar
riflefish
Innlegg: 4645
Registrert: 21 okt 2017, 06:01
Sted: ved havet

#4

visir og briller + maske er greit!
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
Kolami
Innlegg: 1642
Registrert: 21 okt 2017, 14:05

#5

riflefish skrev: 31 jan 2021, 13:02 visir og briller + maske er greit!
Jau..og vi som syntes Micheal Jackson var crazy :lol:
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#6

Jeg tenker nå mest på en flytur eventuellt, så ville en slik maske ha vært greit å hatt.

Fjerne dugg på briller så bruker jeg ett gammelt triks med å finpolere zalo eller egnet oppvaskmiddel inn.

Så jeg tror jeg kommer til å bestille ett par av denne så fort jeg finner noe uavhengige tilbakemeldinger
🌞
MrDemongas
Innlegg: 1015
Registrert: 25 okt 2017, 20:00

#7

På en lengre flytur ville jeg brukt dykkermaske, samt snorkel med kullfilter. Hjemmelaget og testa. :mrgreen:
Men jeg tror ikke det blir så mange lange flyreiser heretter... desverre. Jeg tror det blir ti år med lock down og armod i vente. Å se tomme gater og folk og myndigheter i frykt er fælt.
Imens får vi 'feire' at militæret har tatt over sjappa vest for LOST. To militære er bedre enn en militære. (ref Pompel & Pilt)
Brukeravatar
riflefish
Innlegg: 4645
Registrert: 21 okt 2017, 06:01
Sted: ved havet

#8

Kolami skrev: 01 feb 2021, 02:02 Jau..og vi som syntes Micheal Jackson var crazy :lol:
allan walker har sjønt det!https://youtu.be/60ItHLz5WEA
Vedlegg
AAADC081-6811-41DF-A10F-E38DC4A9FC97.jpeg
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
Asiagirl
Innlegg: 197
Registrert: 21 okt 2017, 20:52

#9

Phay skrev: 01 feb 2021, 04:41 Jeg tenker nå mest på en flytur eventuellt, så ville en slik maske ha vært greit å hatt.

Fjerne dugg på briller så bruker jeg ett gammelt triks med å finpolere zalo eller egnet oppvaskmiddel inn.

Så jeg tror jeg kommer til å bestille ett par av denne så fort jeg finner noe uavhengige tilbakemeldinger
Jeg fikk tips om å bruke tannkrem og la det tørke litt og pusse over med zalo. Var visst sånn mange brukte på innsiden av dykkermaske for å unngå dugg. Har fungert bra på hjelmvisir. Og pusset utsiden av visir og speil, for at vann/regn skal renne fortere av når man kjører. Fungerer en god stund, så må man på’n igjen.
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#10

Asiagirl skrev: 01 feb 2021, 12:04 Jeg fikk tips om å bruke tannkrem og la det tørke litt og pusse over med zalo. Var visst sånn mange brukte på innsiden av dykkermaske for å unngå dugg. Har fungert bra på hjelmvisir. Og pusset utsiden av visir og speil, for at vann/regn skal renne fortere av når man kjører. Fungerer en god stund, så må man på’n igjen.
Tannkrem eller cola er ved første gangs bruk, for det er ett silikon belegg på glasset når de er nye, og etter det så bruker man kun zalo for det kan være slipestoff i tannkremen.

Ser at noen anbefaler å gjenta behandligen 5 ganger, men så langt har det holdt med en gang for mine scuba masker.
🌞
Svar

Gå tilbake til «Helse, trening og kosthold»