Økende gjeld blant husholdningene, over 80% av BNP.

Kolami
Innlegg: 1642
Registrert: 21 okt 2017, 14:05

#11

jada tdr :D

Her kommer det noe om Thailand..ser virkelig stygt ut for thailand..så jeg har bestilt akebrett fra Norge..dette kommer til å gå nedover en god stund.. 8-) Håper dere nordmenn i Thailand sitter på cash..kan bli oppkjøpsmuligheter fremover hvis det virkelig faller i eiendomsprisene; condo, land, hus, bil whatever...

Allerede nå hører jeg fra noen som er i anderhåndsmarkedet for biler i Thailand..folk kvitter seg med bilene i rekordfart..mange biler har falt 50% som er 3 år gammel etc...noen modeller er enda skånet fra exodus, men helt vanlige bilmodeller taper seg enormt om dagen..

Hva det gjelder boliger og eiendom vet jeg ikke noe om enda..men kanskje andre har litt innsikt?

https://finance.yahoo.com/news/thailand ... 43896.html
Brukeravatar
riflefish
Innlegg: 4645
Registrert: 21 okt 2017, 06:01
Sted: ved havet

#12

Kolami skrev: 18 aug 2020, 03:56 jada tdr :D

Her kommer det noe om Thailand..ser virkelig stygt ut for thailand..så jeg har bestilt akebrett fra Norge..dette kommer til å gå nedover en god stund.. 8-) Håper dere nordmenn i Thailand sitter på cash..kan bli oppkjøpsmuligheter fremover hvis det virkelig faller i eiendomsprisene; condo, land, hus, bil whatever...

Allerede nå hører jeg fra noen som er i anderhåndsmarkedet for biler i Thailand..folk kvitter seg med bilene i rekordfart..mange biler har falt 50% som er 3 år gammel etc...noen modeller er enda skånet fra exodus, men helt vanlige bilmodeller taper seg enormt om dagen..

Hva det gjelder boliger og eiendom vet jeg ikke noe om enda..men kanskje andre har litt innsikt?

https://finance.yahoo.com/news/thailand ... 43896.html
her jeg bor er det 10-15 boliger tilsalgs det ikke vert solgt noen her på 6 år bortsett fra
nye rekkehus som er solgt m finane
også tomter til salgs , står helt stille.!
flere er nå under renovasjon mange ønsker og selge,
folk vil tilbake til bygda rund meg
flere pendler til landbruk nor øst, i nabolaget,
4-5 stykker,
bare stat og kommune ansatte naboer har råd , ,,,
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
Svar

Gå tilbake til «Økonomi og næringsliv»