Frokost - lei av brød

CAT
Innlegg: 542
Registrert: 21 okt 2017, 23:22

#11

janet skrev: 06 jul 2020, 21:51khao tom
ja, har vel aldri laget det selv, men når jeg hadde thai dame her så spiste vi det ofte.
veldig godt, men metter vel ikke så lenge.
Lucifer is back :evil: :twisted:
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#12

CAT skrev: 12 jul 2020, 12:28 egg, bønner og bacon er digg, på et par brødskiver
men føler at jeg blir feit av sånn mat. (fy mat for meg).
men inni mellom ja.
majo har jeg aldri i kjøleskapet. bare fett.
tuna i olje lake har heller aldri fristet.
kylling salat er digg. men sånt tar tid.
Nei, du blir ikke Feit av egg og bacon, du kan spise så mye egg og bacon hver eneste dag du vil, det er totalsumme pr dag av kalorier ;-)

Om det er sunt å spise så mye egg og bacon du vil hver dag, ? Neppe :D
🌞
MrDemongas
Innlegg: 1015
Registrert: 25 okt 2017, 20:00

#13

CAT: 'men når jeg hadde thai dame' ..... har ikke alle thaidame når man er i LOS, hvis man vil/ønsker? Det må da i anstendighetens navn være en viss uvilje til om man ikke har det? :roll:
CAT
Innlegg: 542
Registrert: 21 okt 2017, 23:22

#14

MrDemongas skrev: 12 jul 2020, 13:05 CAT: 'men når jeg hadde thai dame' ..... har ikke alle thaidame når man er i LOS, hvis man vil/ønsker? Det må da i anstendighetens navn være en viss uvilje til om man ikke har det? :roll:
Ingen uvilje mot det, må innrømme at det ofte blir thai dame i Thailand.. Er vel hovedgrunnen til at også du gidder å sitte 10,5 t på fly. Er ikke bare pga sol, varme og verdens best mat...vel.?
Lucifer is back :evil: :twisted:
CAT
Innlegg: 542
Registrert: 21 okt 2017, 23:22

#15

Phay skrev: 12 jul 2020, 12:33 Nei, du blir ikke Feit av egg og bacon, du kan spise så mye egg og bacon hver eneste dag du vil, det er totalsumme pr dag av kalorier ;-)

Om det er sunt å spise så mye egg og bacon du vil hver dag, ? Neppe :D
Ja, grisene har jo blitt så magre nå, bacon var Ikke som bacon før i tiden.
Lucifer is back :evil: :twisted:
Reinkarnert Pelle
Innlegg: 451
Registrert: 13 mar 2020, 14:54

#16

CAT skrev: 06 jul 2020, 21:24 Noen som har frokost tips, som ikke inkluderer brød? Ær så lei brødmat. spiser egentlig lite brød generelt. Drikker sjelden melk også.
I dag ble det noe kylling og nudler på Deli. men blir j... dyr frokost da.
Pølse i brød gjelder ikke som tips.
En seks pakning Hansa er god til frokost :D
Bilde
Livet mitt er en dans på nevroser :D
MrDemongas
Innlegg: 1015
Registrert: 25 okt 2017, 20:00

#17

Man må nesten være fra Bergen om Hansa glir ned. For min egen del er det er det "blindtestvinneren" Sandefjords Grans, BARE ØL og Drammens og Norges eldste øl Aas som gjelder. Helst Pils. Men også "fjuskefatøllet" på hælvitræ går ned. Gjerne til frokost. Wenche Foss supet jo i seg ei halv flaske chamapgne før kl 12, så da må jo jeg kunne ta en pils?? :D
CAT
Innlegg: 542
Registrert: 21 okt 2017, 23:22

#18

Reinkarnert Pelle skrev: 12 jul 2020, 17:32 En seks pakning Hansa er god til frokost :D
Bilde
hehe. har prøvd det å. husker vi var en gjeng på skitur i Hemsedal. Da ble det en sixpack (på senga)før jeg satte beina i gulvet. Da må jeg opp å pisse.😂
Lucifer is back :evil: :twisted:
wiking
Innlegg: 442
Registrert: 14 jan 2018, 19:37

#19

Du er jo litt vanskelig når du ikke liker Melk. Jeg bruker å svitse til havergryn med melk og sukker (av og til tilsetter jeg rusiner) når jeg blir lei av brød. Ellers så kan jo knekkebrød være et alternativ. Omelett kan jo være et alternativ. Lykke til
You Never walk Alone :D
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#20

wiking skrev: 12 jul 2020, 21:53 Du er jo litt vanskelig når du ikke liker Melk. Jeg bruker å svitse til havergryn med melk og sukker (av og til tilsetter jeg rusiner) når jeg blir lei av brød. Ellers så kan jo knekkebrød være et alternativ. Omelett kan jo være et alternativ. Lykke til
Jeg bruker mye rugbrød til lunsj og synes det er ok, men det tar jo litt tid å legge om matvaner også, og omforme hodet Og smaksløkene om hva man synes er godt og hva man etterhvert blir ok med. Tror mange fortsatt sliter med å legge fra seg vaner, og når de legger fra seg en uvane, så dukker en ny opp eller gammel for den saks skyld. Summen av laster er vistnok konstant sier de som har greie på det, og må si meg enig i det.
🌞
Svar

Gå tilbake til «Helse, trening og kosthold»