Fotkremer til hard sprukne og tørre føtter!

Sliter du med sprukne og hard hud på føttene?

Ja
2
22%
Nei
5
56%
Har gjort
2
22%
Ikke noe problem, går fast til fotterapaut/massasje og får fikset føttene
0
Ingen stemmer
 
Stemmer totalt: 9
Brukeravatar
riflefish
Innlegg: 4645
Registrert: 21 okt 2017, 06:01
Sted: ved havet

#11

jeg har brukt og gå til en frisørsalong som steller føtter,
da satter en m bena i ei balje ( en for vert ben) m lunka veske!
så går hun på og fjærner den tykke tørre huden! orner negler og smører inn og massere føttene!
en fin følese! for det er pga tykk hud det tørker og sprekker!
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
Reinkarnert Pelle
Innlegg: 451
Registrert: 13 mar 2020, 14:54

#12

Er litt betenkt når man ser disse produsentene av kremer,såpe,parfyme,sminke etc, selger det i lang tid etter det er påvist det er helseskadelig :roll: .

Det hjelper heller ikke å male huset på utsiden med den tro at det blir finere inni :D

Naturlig grønnsåpe og vann er ikke det bra ?

Ser også på mange som bruker antibac i disse tider får sårskader av det.
Livet mitt er en dans på nevroser :D
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#13

Brukte grønnsåpe som heg kjøpte på apoteket for føttene, og set fungerte bra som fotbad!
🌞
Brukeravatar
Geir Rasch
Innlegg: 510
Registrert: 23 nov 2017, 07:28
Sted: Khon Kaen
Kontakt:

#14

Er den like bra for tørr hud på hælen som lotion er for tørr hud ellers, så kan jeg sterkt anbefale produktet. Jeg med flere har funnet Eucerin PH5 Lotion som eneste hudkrem som virker på tørr hud på beina.
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#15

Bestilte både den fotkremen, og den tdr viste til ifra Iherb idag, så om en måneds tid har vel prøvd ut begge to, og fotkremsamlingen min øker på!

En ting kan jeg garentere, den jeg har bestilt fra Norge er fantastisk bra på mine føtter, men det koster jo å importere slik jeg gjør nå! Så håoer jo å finne andre alternativer med tiden om jeg skal være lenge i Thailand fremover.

Min far har samme problemet så jeg vet det ikke er bare bare.
🌞
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#16

Da kom pakken fra Iherb, og for snart 2 uker siden kom min favoritt krem sendt ifra Norge Sett til høyre i bildet. . Eksklusivt skal det være, men etter å ha brukt den nå hver dag 2-3 ganger i uken, så er føttene mine snart helt fine igjen. Så det er ikke bare bare å kline på fuktighetskrem. Men vil prøve de andre kremene etterhvert, og nå har jeg vel thailands største utvalg av fotkremer vil jeg tro.

87089DBE-D383-44BC-B876-E32B6326EE69.jpeg

Iherb har fungert bra for meg med både kosttilskudd og andre ting uten problemer av noe slag.
🌞
janet
Innlegg: 163
Registrert: 24 okt 2017, 12:16

#17

Canoderm 5%
Svar

Gå tilbake til «Helse, sykehus og medisiner»