Portabel bumgun

Her diskutere vi teknikk, elektronikk, dingser, internett mm

Hva foretrekker du?

Avstemmingen ble avsluttet den 27 jun 2020, 21:44

Bumgun
1
8%
Toalettpapir
5
42%
Kombinasjon
6
50%
Annet
0
Ingen stemmer
 
Stemmer totalt: 12
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#11

Geir Rasch skrev: 01 jun 2020, 06:42 Ja, tarmskylling er vel fortsatt et forretningskonsept. Disse har sikkert tilgang til større remedier enn oss vanlige forbrukere :).
Skal forresten ha en koloskopi senere i sommer så en tarmskylling i forkant hadde sikkert ikke vært så dumt.
Hadde problemer med tarmen i Norge, men så fort jeg var lengre opphold i Thailand, så normaliserte den seg, og etter å ha flyttet hit, ingen problemer lenger. Så en kan jo lure på hvorfor? Stress, psykisk som legen sa, eller tarmflora.

Eller en kombinasjon av alt både psykisk, stress, mat, tarmflora.

Hvar ganske så utmattende å ha løs mage i over 4 år, og legen sa det var normalt, som han sa lave d-vitamin verdier, også videre. Men slik er det nå bare, en må være sin egen lege av og til.
🌞
Brukeravatar
Geir Rasch
Innlegg: 510
Registrert: 23 nov 2017, 07:28
Sted: Khon Kaen
Kontakt:

#12

Phay skrev: 01 jun 2020, 06:48 Hadde problemer med tarmen i Norge, men så fort jeg var lengre opphold i Thailand, så normaliserte den seg, og etter å ha flyttet hit, ingen problemer lenger. Så en kan jo lure på hvorfor? Stress, psykisk som legen sa, eller tarmflora.

Eller en kombinasjon av alt både psykisk, stress, mat, tarmflora.

Hvar ganske så utmattende å ha løs mage i over 4 år, og legen sa det var normalt, som han sa lave d-vitamin verdier, også videre. Men slik er det nå bare, en må være sin egen lege av og til.
Mitt problem har vært det motsatte av ditt. Pga medisinbruk mot ryggsmerter har magen en tendens til å knyte seg. Kan gå dager uten avføring. men akkurat nå har ting normalisert seg (byttet medisiner).
Reinkarnert Pelle
Innlegg: 451
Registrert: 13 mar 2020, 14:54

#13

Jeg har kjøpt 2 liters poser på apotek både i Norge og Thailand,
Men som sagt det er delte meninger om dette er bra :roll:
Det er svært viktig at tykktarmen ikke lagrer gammel avføring og gift lenger enn høyst nødvendig, da dette kan gå inn i blodbanene og påvirke organene. Dette ligger bak en rekke symptomer som f.eks. utmattelse, allergi, hudplager, hodepine, kvalme, magesmerte og tarmplager.
Colon hydroterapi behandlingen gir deg mulighet til å ha en utmerket tarmhelse, dersom du også tar vare på deg selv gjennom kost, mosjon og lavt stresnivå. Dette vil igjen gi deg stor helseeffekt gjennom at tarmen administrerer ca 80% av ditt i immunforsvar, noe som vil forhindre sykdom, virke livsforlengende og gi mer energi da kroppen ikke trenger å bruke så mye energi og ressurser på interne forhold ved bekjemping av indre bakterielle trusler.
https://www.bergenhelhetsklinikk.no/colon-hydroterapi/

Advarer mot tarmskylling
Flere av landets tarmeksperter mener det kan være farlig å skylle tarmene sine for ofte. De advarer derfor folk mot de nye tarmskyllingsklinikkene, som det stadig blir flere av i Norge.
I dag er det 20 slike klinikker her i landet, og tilsammen er det flere tusen nordmenn som jevlig skyller tarmene sine hos disse.
Alle mennesker skal ha bakterier i tykktarmen, og det kan være farlig å fjerne den naturlige bakteriefloraen, sier overlege Bjørn Hofstad.
https://www.nrk.no/livsstil/advarer-mot ... -1.1315343
Livet mitt er en dans på nevroser :D
Brukeravatar
Geir Rasch
Innlegg: 510
Registrert: 23 nov 2017, 07:28
Sted: Khon Kaen
Kontakt:

#14

Reinkarnert Pelle skrev: 01 jun 2020, 07:19 Jeg har kjøpt 2 liters poser på apotek både i Norge og Thailand,
Men som sagt det er delte meninger om dette er bra :roll:

https://www.bergenhelhetsklinikk.no/colon-hydroterapi/



https://www.nrk.no/livsstil/advarer-mot ... -1.1315343
Altså: For mye og for lite er like ille! For en som meg med treg mage kunne en slik tarmskylling være positiv, men ikke som regelmessig behandling.
Svar

Gå tilbake til «Telefoner, mobiler og andre gadgets»