Jeg kjøpte vel samtidig og fikk en god månedslønning eller to til å være Thailand når jeg solgte de igjen.
Norwegian er seiglivet
Flaks for deg. Veldig mange amatørspekulanter har måtte tåle sure tap på NAS. Det har vært et råttent spill, uoversiktlig og totalt uforutsigbart. Også før corona.
Vel, det er lov å ha en mening , det er like lett å tape som å vinne, og gambling er det. Det er jo de med nok penger som regel sitter igjen med overdådige overskudd, og tåler tapene. Sett bort ifra vollvik selvfølgelig
Det er jo mekanismen ved de som styrer prisene på markedene, og ikke småsparere som meg som er uberydelig med mine små kjøp og salg
Norwegian aksjen steg vel 6-7 prosent i dag og ligger på litt over 50 øre.
Men det er SAS som nå har overtatt dette sirkuset på børsen.
Har steget fra ca 80 øre til rundt 1,50 på to uker. Har noe med poengopptjening å gjøre.
Men også at flytransport begynner å se litt lys i enden pga vaksineutvikling som går fremover.
Aksjer blir jo priset for fremtidige resultater, og det antydes fra enkelte hold at med vaksinering kan samfunnene komme mer i normal drift allerede fra førstkommende sommer/høst.
Muligens noe optimistisk, da mange er skeptiske når det gjelder bivirkninger av slike hurtigvaksiner som utvikles på et år når den vanlige tiden er 4-5 år. At SAS med Sverige og Danmark i ryggen vil overleve er det ingen tvil om
Verre med Norwegian. Risikerer å bli stykket opp. Begge synes å ha over 3 milliarder aksjer, så oppsidene er uansett begrenset, også for SAS.
Et ungarsk flyselskap, lavprisselskap, prøver nå å få innpass i det norske markedet, men møter motstand fra mange hold..
Litt tidlig å spå hvordan det vil gå.
Men det er SAS som nå har overtatt dette sirkuset på børsen.
Har steget fra ca 80 øre til rundt 1,50 på to uker. Har noe med poengopptjening å gjøre.
Men også at flytransport begynner å se litt lys i enden pga vaksineutvikling som går fremover.
Aksjer blir jo priset for fremtidige resultater, og det antydes fra enkelte hold at med vaksinering kan samfunnene komme mer i normal drift allerede fra førstkommende sommer/høst.
Muligens noe optimistisk, da mange er skeptiske når det gjelder bivirkninger av slike hurtigvaksiner som utvikles på et år når den vanlige tiden er 4-5 år. At SAS med Sverige og Danmark i ryggen vil overleve er det ingen tvil om
Verre med Norwegian. Risikerer å bli stykket opp. Begge synes å ha over 3 milliarder aksjer, så oppsidene er uansett begrenset, også for SAS.
Et ungarsk flyselskap, lavprisselskap, prøver nå å få innpass i det norske markedet, men møter motstand fra mange hold..
Litt tidlig å spå hvordan det vil gå.
Forsvinner norwegian så kommer wizz air til å blomstre, folk må et billi alternativ, ikke sant? De kommer inn på rett tidspunkt. (Muligens). Norwegian er seiglivet, men levner de små muligheter. Vi trenger konkurranse på flymarkedet. Ingen vil tilbake til SAS monopol.gunners skrev: ↑16 nov 2020, 17:12 Norwegian aksjen steg vel 6-7 prosent i dag og ligger på litt over 50 øre.
Men det er SAS som nå har overtatt dette sirkuset på børsen.
Har steget fra ca 80 øre til rundt 1,50 på to uker. Har noe med poengopptjening å gjøre.
Men også at flytransport begynner å se litt lys i enden pga vaksineutvikling som går fremover.
Aksjer blir jo priset for fremtidige resultater, og det antydes fra enkelte hold at med vaksinering kan samfunnene komme mer i normal drift allerede fra førstkommende sommer/høst.
Muligens noe optimistisk, da mange er skeptiske når det gjelder bivirkninger av slike hurtigvaksiner som utvikles på et år når den vanlige tiden er 4-5 år. At SAS med Sverige og Danmark i ryggen vil overleve er det ingen tvil om
Verre med Norwegian. Risikerer å bli stykket opp. Begge synes å ha over 3 milliarder aksjer, så oppsidene er uansett begrenset, også for SAS.
Et ungarsk flyselskap, lavprisselskap, prøver nå å få innpass i det norske markedet, men møter motstand fra mange hold..
Litt tidlig å spå hvordan det vil gå.
Da billetten fra Fornebu til Tromsø kostet 3600kr en vei.
Nå ble flypassasjer avgiften også fjernet for 2021
Lucifer is back
https://e24.no/boers-og-finans/i/oAMW1m ... til-aksjer
Siste påfunn fra et «synkende skip» dere kan få mine 700 cashpoints.
Hvorfor ikke slå selskapet konkurs nå, og ta juleferie.
Så kan de starte nye norwegian utpå ettervinteren.
Start med en dreamliner osl-bkk. Må da kunne gå som hakka møkk.
Folk er ville ette å rømme fra denne Pk steinrøysa. Selv været har slått seg vrangt nå..
Siste påfunn fra et «synkende skip» dere kan få mine 700 cashpoints.
Hvorfor ikke slå selskapet konkurs nå, og ta juleferie.
Så kan de starte nye norwegian utpå ettervinteren.
Start med en dreamliner osl-bkk. Må da kunne gå som hakka møkk.
Folk er ville ette å rømme fra denne Pk steinrøysa. Selv været har slått seg vrangt nå..
Lucifer is back
He he. Norwegian omtales av CAT som "et synkende skip". For øvrig ingen dårlig beskrivelse.
Nå har imidlertid dette "synkende skipet" forvandlet seg til en "ubåt" i form av konkurs beskyttelser.
Men heller ikke en "ubåt" kan overleve uten fornyet tilgang på "surstoff" som i dette tilfelle betyr tilgang på" friske penger".
Men oppfinnsomheten til Norwegians ledelse for å overleve er det bare å ta av seg hatten for.
Boeing og Norwegian forhandler om kompensasjon for 737 MAX flyene som måtte stå på bakken i 20 måneder.
Forsøker Boeing å forhale/utsette forhandlingene i håp om at Norwegian skal gå dukken for deretter å slippe billigere unna ?
Det er jo en god stund siden disse forhandlingene startet.
Nå har imidlertid dette "synkende skipet" forvandlet seg til en "ubåt" i form av konkurs beskyttelser.
Men heller ikke en "ubåt" kan overleve uten fornyet tilgang på "surstoff" som i dette tilfelle betyr tilgang på" friske penger".
Men oppfinnsomheten til Norwegians ledelse for å overleve er det bare å ta av seg hatten for.
Boeing og Norwegian forhandler om kompensasjon for 737 MAX flyene som måtte stå på bakken i 20 måneder.
Forsøker Boeing å forhale/utsette forhandlingene i håp om at Norwegian skal gå dukken for deretter å slippe billigere unna ?
Det er jo en god stund siden disse forhandlingene startet.
https://finansavisen.no/nyheter/luftfar ... -pa-borsen
Og ubåten Norwegian har blitt en populær aksje å day trade. Har man litt kroner til overs og tid til å følge med, så kan det være muligheter for noen små gevinster.
Blir spennende å følge med utover ettervinteren. Som nevnt så trenger de frisk kapital..
Synes dere staten skal gå inn å hjelpe de med noen milliarder??
Og ubåten Norwegian har blitt en populær aksje å day trade. Har man litt kroner til overs og tid til å følge med, så kan det være muligheter for noen små gevinster.
Blir spennende å følge med utover ettervinteren. Som nevnt så trenger de frisk kapital..
Synes dere staten skal gå inn å hjelpe de med noen milliarder??
Lucifer is back