Norwegian er seiglivet

Her diskuterer vi erfaringer og legger ut informasjon om hva som skjer i lufta.
Vi diskuterer flyselskap; egne erfaringer, anbefalinger, legger ut informasjon om nyheter mm.
Wood1958
Innlegg: 4144
Registrert: 25 okt 2017, 16:04

#111

CAT skrev: 08 okt 2020, 19:58 Skjønner jeg har vært heldig, har skrevet det før. Hatt lite problemer med Norwegian, og aldri opplevd bråk på flyet. Er vel et sånn syden problem det??

De var mitt første valg så sant det passet. Jeg har reist til Thailand på impuls, flere ganger (når jeg skjønte det passet med jobb), litt flexi i min verden😆 men da brukte jeg bare Finn.no og fant den billigste(måtte ikke være direkte) Og Finnair kom ofte bra ut. De er antageligvis et bunnsolid selskap. Så kommer nok til å bruke de i fremtiden.
Fri drinker blir nevnt, det er ikke så viktig, men en stäkare eller 2 hører med.
Norwegian kommer nok ikke til å fly oss til bkk mer dessverre.
Nå har jeg som deg vært "heldig" så vi er nok flere. Så vet jeg ikke hvor stort problemet reelt er .Sånn i forhold til antall passasjerer og hvor mye
evenruelle enkeltepisoder blir blåst opp i pressen .
Ser en en enkeltepisode hvor noen skaper seg etter noen glass for mye.Uten å personlig kjenne den det gjelder
personlig kan det være lett å bli fordømmende og glemme ordtak som "det kan skje den beste".
Danskerene hadde en tilsvarende folkelig som mere konkret hentydet til det fuktige. Det ble omtalt som "å falle i et hull" kanskje derfor en av Aalborgs mest populære skjenkesteder het Grøften.. men det var litt digresjon.
Vet ellers ikke om det har vært alkohol i bildet her.
https://flysmart24.no/2020/10/08/maske- ... mp-pa-fly/
RobertX
Innlegg: 1902
Registrert: 21 okt 2017, 08:49
Sted: Cebu City, Filippinene

#112

Jeg ble kjent med en yngre Norwegian pilot på en av turene og det var han som fortalte at det var usedvanlig mye fyll og bråk på Bangkok ruten. Regner med han hadde oversikt :lol:

Men Norwegian er nok desverre ferdig ja.
"Scale back your long hopes, to a short period. While we speak, time is envious and is running away from us. Seize the day, trusting little in the future.", by the Roman poet Horace in 65 BC. Carpe Diem
Wood1958
Innlegg: 4144
Registrert: 25 okt 2017, 16:04

#113

Mulig flere aksjer kommer for de satsningsvillige.Konkuransen hardner til i luften så kapitalsterke trengs om det skal selges biletter billigere enn noen bomringpassering.og bensinutgifter til flyplassen.
https://www.borsen.no/studio/borsenstud ... post=48080
MrDemongas
Innlegg: 1015
Registrert: 25 okt 2017, 20:00

#114

På en av mine turer til LOS med Thai så jeg en litt eldre mann som fikk servert drinker i et bankende kjør. Han var snill og grei og laget ikke noe styr, men når han hadde tenkt seg på tur for å tømme blæra, da var det gjort han klarte ikke å gå eller stå oppreist. Det er den eneste gangen jeg har sett overstadig beruselse ombord i et fly.
De fikk stablet ham på beina og ned i setet igjen. Etter det senket freden seg. Jeg tror at han fikk tømt seg på normal måte etter at promillen flatet ut og hjernen fikk funksjon igjen. :roll:
Reinkarnert Pelle
Innlegg: 451
Registrert: 13 mar 2020, 14:54

#115

CAT skrev: 08 okt 2020, 19:58 Norwegian kommer nok ikke til å fly oss til bkk mer dessverre.
Bjørn Kjos sa for flere år siden at det ville bli flere Asiater som brukte disse rutene Asia - Europa en Europeere
og at billett prisene nærmest ingenting, inntjeningen tok de på noe annet en gang i fremtiden,

Når kommer fremtiden ?
Livet mitt er en dans på nevroser :D
Kolami
Innlegg: 1642
Registrert: 21 okt 2017, 14:05

#116

MrDemongas skrev: 09 nov 2020, 11:20 På en av mine turer til LOS med Thai så jeg en litt eldre mann som fikk servert drinker i et bankende kjør. Han var snill og grei og laget ikke noe styr, men når han hadde tenkt seg på tur for å tømme blæra, da var det gjort han klarte ikke å gå eller stå oppreist. Det er den eneste gangen jeg har sett overstadig beruselse ombord i et fly.
De fikk stablet ham på beina og ned i setet igjen. Etter det senket freden seg. Jeg tror at han fikk tømt seg på normal måte etter at promillen flatet ut og hjernen fikk funksjon igjen. :roll:
Norwegian?

Ikke at de drikker i det det tempo alltid..på hver eneste tur så ser jeg disse mannfolka reise seg opp for igjen neste falle sammen..når de er på vei tilbake i setet tar de tak i nærmeste sete til stor forargelse til den sittende passasjer..det slår aldri feil..de smådrikker i mange timer....også gjelder det å holde seg på beina ved å bruke setene som gelender når de skal på dass...slår aldri feil på premium på Norwegian..Bankers :!:

de med dårlig til beins er ikke innkludert ved å bruke setene som gelender btw :D
Kolami
Innlegg: 1642
Registrert: 21 okt 2017, 14:05

#117

For min del kan Norwegian forsvinne...de 2 siste turene var ekstra forferdelig og det var før COVID...så vi bestemte oss for å aldri bruke Norwegian igjen.....Norwegian er kanskje billig, men det er ingen fornøylse å reise med Norwegian sammenlignet med tidligere...
CAT
Innlegg: 542
Registrert: 21 okt 2017, 23:22

#118

Kolami skrev: 09 nov 2020, 14:24 For min del kan Norwegian forsvinne...de 2 siste turene var ekstra forferdelig og det var før COVID...så vi bestemte oss for å aldri bruke Norwegian igjen.....Norwegian er kanskje billig, men det er ingen fornøylse å reise med Norwegian sammenlignet med tidligere...
Slapp av, de flyr ikke deg mer til Thailand.
Jeg synes hvertfall det er j.. synd. Men som nevnt av flere... de sleit før coviden.
Vi trenger en direkte rute fra Oslo-bkk
Håper det blir mulig i fremtiden, men redd det ikke skjer,. Thai air sliter jo også.😢😢
Lucifer is back :evil: :twisted:
MrDemongas
Innlegg: 1015
Registrert: 25 okt 2017, 20:00

#119

Kolami skrev: 09 nov 2020, 14:16 Norwegian?

Ikke at de drikker i det det tempo alltid..på hver eneste tur så ser jeg disse mannfolka reise seg opp for igjen neste falle sammen..når de er på vei tilbake i setet tar de tak i nærmeste sete til stor forargelse til den sittende passasjer..det slår aldri feil..de smådrikker i mange timer....også gjelder det å holde seg på beina ved å bruke setene som gelender når de skal på dass...slår aldri feil på premium på Norwegian..Bankers :!:

de med dårlig til beins er ikke innkludert ved å bruke setene som gelender btw :D
Jeg skrev Thai. Det betyr Thai Royal Airways
Reinkarnert Pelle
Innlegg: 451
Registrert: 13 mar 2020, 14:54

#120

ER det slik det er ?

  • Kapitalistene får altså profitten når selskapet går bra. Så blir de reddet av staten når det går dårlig. Ikke bare er det dypt urettferdig, det er også en trussel mot finanssystemet. De viktigste finansinstitusjonene vil i praksis kunne ta større risiko enn godt er, siden staten hjelper dem når de er i trøbbel.
  • Blant de største eierne er nå flere store, internasjonale leasingselskaper. Blant annet BOC, som eies av den kinesiske stat. Det er de som nå sitter med ballen.
  • Om noen stat skal redde selskapet, må det nesten være Kina.
https://www.aftenposten.no/meninger/kom ... xtor=RSS-3
Livet mitt er en dans på nevroser :D
Svar

Gå tilbake til «I lufta»