Fly til thailand

Brukeravatar
riflefish
Innlegg: 4645
Registrert: 21 okt 2017, 06:01
Sted: ved havet

#101

bra,
men
som mitt favoritt flyselskap på thailand,
thai airways
,
hvem skal spytte in 100 miliarder noks?
for og betale gjelda til thai airways?

trist,
men de har levd over evne på subsidier
book om retur var jeg deg,🐝
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
MrDemongas
Innlegg: 1015
Registrert: 25 okt 2017, 20:00

#102

CAT skrev: 02 des 2020, 21:39 Tja, godt spørsmål. Var vel noe å se frem til. Og så reg jeg at prisene var på vei opp.
Tok Qatar ned. 4500kr og thai air hjem(direkte). De skal vist nok begynne å fly Oslo fra 28 mars. Jeg skal hjem i midten av april. Blir det ikke sånn så koster det ikke allverden å booke de om til en seinere anledning. Kunne valgt billigere alternativer. Ser de får t/r for 4000-5000 kr men lang mellomlandinger, ukurante flyselskaper.
Har råd til direkte😂😂

Men flere flyselskaper stater å fly bkk, så billettene vil muligens ikke bli dyrere.
Er du forberedt på å sitte 14 dager innesperra på hotellet? Dristig :D
anmeno
Innlegg: 424
Registrert: 21 okt 2017, 11:32

#103

MrDemongas skrev: 03 des 2020, 12:34 Er du forberedt på å sitte 14 dager innesperra på hotellet? Dristig :D
+ 14 dager når han kommer hjem
chelsea
Innlegg: 1802
Registrert: 24 okt 2017, 10:43
Sted: Bangkok

#104

anmeno skrev: 03 des 2020, 16:33 + 14 dager når han kommer hjem
thailand
CAT
Innlegg: 542
Registrert: 21 okt 2017, 23:22

#105

MrDemongas skrev: 03 des 2020, 12:34 Er du forberedt på å sitte 14 dager innesperra på hotellet? Dristig :D
Nei, jeg satser på at den blir redusert til 10dg. Selv det er egentlig 9,5 dg formye. Evt må jeg vente til vaksinen kommer da.
Kanskje i feil trå, men forstår det slik at en covid vaksine må tas i 2 runder. Noen som veit hvor lang tid det er mellom vær dose?
Mener jeg tok hepatitt vaksine for noen år siden og den 2 dosen skulle tas innen 3 mnd etter første runde, og minimum 30 dg. Mulig jeg husker feil.
Lucifer is back :evil: :twisted:
CAT
Innlegg: 542
Registrert: 21 okt 2017, 23:22

#106

riflefish skrev: 03 des 2020, 09:37 bra,
men
som mitt favoritt flyselskap på thailand,
thai airways
,
hvem skal spytte in 100 miliarder noks?
for og betale gjelda til thai airways?

trist,
men de har levd over evne på subsidier
book om retur var jeg deg,🐝
Mulig du har rett, var faktisk litt overrasket at de begynte å annonsere med flygninger igjen direkte til Oslo.. men Gud så deilig å komme kjapt hjem.
Lucifer is back :evil: :twisted:
Wood1958
Innlegg: 4144
Registrert: 25 okt 2017, 16:04

#107

CAT skrev: 03 des 2020, 20:05 Nei, jeg satser på at den blir redusert til 10dg. Selv det er egentlig 9,5 dg formye. Evt må jeg vente til vaksinen kommer da.
Kanskje i feil trå, men forstår det slik at en covid vaksine må tas i 2 runder. Noen som veit hvor lang tid det er mellom vær dose?
Mener jeg tok hepatitt vaksine for noen år siden og den 2 dosen skulle tas innen 3 mnd etter første runde, og minimum 30 dg. Mulig jeg husker feil.
Har du flaks så,får vi vaksine som kun trenger en dose innen den tid.
Kanskje værre med håp om kortere karantene, , vietnam satte ned karantenentid som Belgia, en flyansatt dro,for tislig ut og har resultert i nye tilfelle lokalt alle dager etterpå denne uka. .Men du kan håpe.
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#108

Tvilsomt om de under 50 uten lyter og fare for komplikasjoner får en vaksine før tidligst langt utpå neste år om ikke før i 2022. Er for tidlig å spekulerer i hjemreise for min del.

Vil vaksinen bli solgt igjennom private helsetjenester?
🌞
CAT
Innlegg: 542
Registrert: 21 okt 2017, 23:22

#109

Phay skrev: 04 des 2020, 01:15 Tvilsomt om de under 50 uten lyter og fare for komplikasjoner får en vaksine før tidligst langt utpå neste år om ikke før i 2022. Er for tidlig å spekulerer i hjemreise for min del.

Vil vaksinen bli solgt igjennom private helsetjenester?
det skulle ikke forundre meg, tenk sammen tanke selv.
mulig å snike litt i køen der.
https://www.vg.no/nyheter/i/Vqx156/sver ... t-begynner
volvat tipper jeg får vaksiner, men da koster vaksinen 1500kr
Lucifer is back :evil: :twisted:
kinamann
Innlegg: 7
Registrert: 19 sep 2020, 05:36

#110

Hei alle! jeg ser at noen har hjemlengsel, haha. I Norge er det jo snart umulig aa vaere, og det vil jo ta
ca. 1 aar foer vi faar ny og bedre REGJERING som bryr seg litt om vanlig folk ogsaa....

Jeg kan ikke tenke meg Norge naa, gaar greit aa reise via Finland ser jeg men min fam./venner maa
nok vente minst 1 aar til foer de ser meg , og de er sikkert glade for det, haha. Karantene ikke noe problem
for meg, har mer enn nok jobb hvoerenn jeg befinner meg, og her har jeg/vi det aldeles utmerket.

Kan sykle hele aaret ogsaa, som i Sian, men dog adskillig tryggere her. Jeg maatte ha minst 1 milion
for aa sykle noen mil der nede, her har vi verdens desidert flotteste sykkelveier. Jeg har jo ofte faatt
hoere hvor lite myndighetene her. bryr seg om sitt folk. Da sender jeg noen bilder av hvordan det er ordnet
her paa landsbygda omkring storbyen. Og baade kjente opg ukjente sier de faar hakeslepp naar de ser
bildene av gang-/sykelveiene, rasteplasser v. fiskevann-/dammer utrustet for handicapede osv.
Jeg har vaert og bodd i flere andre land, men paa dette omraadet er ingen i naerheten av Kina.
Og det bomiljoet vi har her, er mange OBOS-boere enige med meg om, det er 50 x bedre her.
Saa de verste USA-hjernevaskede blir etterhvert stilletiende. Og jeg kan jo tillegge at alle mine amerikanske
bekjente/kamerater her i Chengdu er enig med meg. Litt Kinareklame fra meg, hahaha!
Ha en fin dag kveld! hilsen Fredrik kinamann.
Svar

Gå tilbake til «Korte spørsmål»