Jeg har også brukt de før, men det er første gang jeg har rettet et krav mot de for å få dekket noe.Phay skrev: ↑09 mai 2020, 01:28 Ja det har skjedd noe underveis med de selskapet, men har også registrert tidligere at det har vært misfornøyde kunder som har uttrykt seg. Da må man også regne med at en del av de misfornøyde kundene også har feil i forhold til deres rettigheter, og i tillegg ikke greier å dokumentere saken sin godt nok, som det er reelle kunder som ikke har fått det de har krav på.
Dette var svaret jeg fikk tidligere av de i forhold til eierskiftet
"Please know that our underwriters have changed since your last policy from Bupa to XL Insurance Company SE which has resulted in changes to the way we provide cover for sports and activities and how these are priced.
"
"Thanks for getting back to us.
I'm sorry for the delayed response. We've had higher than usual email volumes recently and are doing our best to get back to everyone as soon as possible."
For meg også så har det tatt måneder å få svar på enkle spørsmål som jeg var usikker på Bla.
Jeg skal nå ha denne forsikringen i ett år, så har jeg god tid til å evaluere for neste år der igjen.
Først et skjema på mange sider med mer eller mindre idiotiske spørsmål som skal besvares.
Deriblant en legeerklæring på et par sider som de krever at forsikringstaker skal bekoste.
Deretter uker mellom at de svarer og da er det nye krav om dokumentasjon igjen, kopi av billetten man reiste på, så kopi av kontoutskrift som viser at billetten ble betalt og hvor mye.
Og dette for en forsikring tegnet etter at jeg hadde vært flere uker i thailand.
For deretter å spørre om jeg kan sende en friskmeldingserklæring fra sykehuset.
Alt dette for å trenere utbetaling av et krav på ca 20000thb.
Selv om jeg har skaffet til veie alt de har spurt om har jeg enda ikke mottatt en baht 3mnd etter at krav ble sendt.