Fra mandag vil Kina kansellere innen- og utenlandske gruppereiser

LoYou
Innlegg: 115
Registrert: 21 okt 2017, 09:44

#1

China will suspend both domestic and overseas Chinese group tours, state media reported today, as it ramps up efforts to contain the new SARS-like virus.

Starting on Monday, all overseas group tour services, including hotel and plane ticket bookings, from Chinese travel agencies will be suspended, according to state broadcaster CCTV. Domestic tour groups were suspended from Friday, it said.
Kilde



tdr: endret til norsk overskrift. Vi er et norsk forum og norsk skal vi ha i overskrifter!
¨¨¨\-/¨¨¨ Lǚyóu ¨¨¨\-/¨¨¨
Brukeravatar
riflefish
Innlegg: 4645
Registrert: 21 okt 2017, 06:01
Sted: ved havet

#2

det ser ut til og være værre en kinas myndigheter har meld
«‘kilde dayli mail uk «


Is Beijing suppressing the true scale of infections? Nurse treating coronavirus sufferers in China claims 90,000 people have already been infected
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
chelsea
Innlegg: 1802
Registrert: 24 okt 2017, 10:43
Sted: Bangkok

#3

blir det masse tomme hotel room å mange går konk nå håper på lang tid ban of china folk,china folk dem bruker ikke penger blir ikke noe savn her nede :D
Brukeravatar
riflefish
Innlegg: 4645
Registrert: 21 okt 2017, 06:01
Sted: ved havet

#4

chelsea skrev: 26 jan 2020, 07:59 blir det masse tomme hotel room å mange går konk nå håper på lang tid ban of china folk,china folk dem bruker ikke penger blir ikke noe savn her nede :D
vel chelsea , 😂

du kaller en spade en spade ,
men tror neppe du hadde passet inn i det
« diplomatiske korps»😉
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
Wood1958
Innlegg: 4144
Registrert: 25 okt 2017, 16:04

#5

Om det er overreaksjon fra Kinesiske myndigheter vet ikke jeg, det er vel ikke helt oversikt hverken om smitte eller omfang, og bedre føre var kan jo synes å være en god ide.
Samtidig så tror jeg det hadde påvirket min nattesøvn betydelig om jeg satt en situation hvor myndigheten sperret av område for trafikk og så mennesker rundt meg ble syke og døde. Ser jo at noen medier allerede retter fokus på hvor mye de vil tape i inntekter.
Om det i worst case er en epedemi som vokser så kunne det kanskje kostet mere uten de tiltak vi nå ser.
Brukeravatar
riflefish
Innlegg: 4645
Registrert: 21 okt 2017, 06:01
Sted: ved havet

#6

ad sykehus for virussmittede,
merklig,,
så på flere media hvordan kinamann nå bygger et « sykehus» det må ha vert 50 gravemaskiner i aksjon på et stort område sykehuset skal bygges på 6 dager,?
vel må blinen gigant « leier» dette var på lørdag mao ferdig om 4 dager,
om dette blir sykehus vel, blir i vertfall
en campnfor smitta folk,

utifra dette tror jeg situasjonen i kina er meget større en tidligre meldinger

skremmende situasjon🙄
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
Wood1958
Innlegg: 4144
Registrert: 25 okt 2017, 16:04

#7

riflefish skrev: 26 jan 2020, 16:03 ad sykehus for virussmittede,
merklig,,
så på flere media hvordan kinamann nå bygger et « sykehus» det må ha vert 50 gravemaskiner i aksjon på et stort område sykehuset skal bygges på 6 dager,?
vel må blinen gigant « leier» dette var på lørdag mao ferdig om 4 dager,
om dette blir sykehus vel, blir i vertfall
en campnfor smitta folk,

utifra dette tror jeg situasjonen i kina er meget større en tidligre meldinger

skremmende situasjon🙄
Ja jeg så det, sendte bilde til en formann i veidekke som synes det legges planer med små tidsmarginer på bygg her. Leste et sted,at det sykehuset ville ha kapasitet som nye sykehuset Ahus.
Krever logostikkstyring et sånt prosjekt.Får håpe de relativt hurtig får kontroll på situationen med de,smittede.
Brukeravatar
riflefish
Innlegg: 4645
Registrert: 21 okt 2017, 06:01
Sted: ved havet

#8

her er mye innfo om viruset

https://www.norcham.com/coronavirus-200127/

trykk på linken så får en opp sykehus svar
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
Kolami
Innlegg: 1642
Registrert: 21 okt 2017, 14:05

#9

riflefish skrev: 26 jan 2020, 16:03 ad sykehus for virussmittede,
merklig,,
så på flere media hvordan kinamann nå bygger et « sykehus» det må ha vert 50 gravemaskiner i aksjon på et stort område sykehuset skal bygges på 6 dager,?
vel må blinen gigant « leier» dette var på lørdag mao ferdig om 4 dager,
om dette blir sykehus vel, blir i vertfall
en campnfor smitta folk,

utifra dette tror jeg situasjonen i kina er meget større en tidligre meldinger

skremmende situasjon🙄
Det som skremmer meg mye mer er at Thailand har ca 8% av alle dødsfallene så langt..og i Thailand lar man fortsatt kinesere komme til Thailand..det er skremmende...og med tanke på beredsskapen i dette landet så må utlendinger trå til som alltid hvis ulykken er ute..

det forventes at ca 200 000 vil dø som følge av viruset...så det blir mange flere i Thailand skal man tro på den statistikken...
Wood1958
Innlegg: 4144
Registrert: 25 okt 2017, 16:04

#10

Kolami skrev: 27 jan 2020, 10:19 Det som skremmer meg mye mer er at Thailand har ca 8% av alle dødsfallene så langt..og i Thailand lar man fortsatt kinesere komme til Thailand..det er skremmende...og med tanke på beredsskapen i dette landet så må utlendinger trå til som alltid hvis ulykken er ute..

det forventes at ca 200 000 vil dø som følge av viruset...så det blir mange flere i Thailand skal man tro på den statistikken...
Vedrørende berdeskap skulle en tro at det lille rike landet langt mot nord som jo også har endel kinesiske turister ville rangert bedre enn det de gjør her i denne artikkel og på kartet. Sånn utenifra sett så ligger vi i samme kategori som fks Thailand.

https://www.forbes.com/sites/niallmccar ... fographic/
Svar

Gå tilbake til «Nyheter fra media»