RobertX's STORE slanketråd!

Brukeravatar
tdr
Moderator
Innlegg: 1841
Registrert: 20 okt 2017, 21:02
Sted: Norge
Kontakt:

#111

Utpåtur skrev: 24 jun 2020, 11:44 har jo fått med meg at mye rart er å få kjøpt i Thai - jeg gikk inn i en tvilsom sjappe en gang og lurte på testosteron - drev å trente litt vekter da - skal si de hadde utvalg
På en av mine tidlige turer til Thailand under en tur på Bangla Road, Patong, fant en bekjent ut at han måtte vise oss noe på et apotek liggende i gata. Av nysgjerrighet fulgte vi med han og inn på apoteket. Han spurte betjeningen om noe og flere store permer ble lagt på disken. De fulle permene inneholdt informasjon om diverse preparater og steroider for omtrent det man kunne tenke seg. Noe var på bakrom og det de ikke hadde skaffet de til neste dag.
For min del var det hele en stor overraskelse å se tilgjengelighet, men har mistanke om at min bekjente nok var kunde av diverse derfra. Han og noen venner trente seg unormalt store i løpet av kort tid.

Etter omvisningen var det tilbake på bar under gamle Tiger som var mer spennende enn apoteket :lol:
Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#112

tdr skrev: 26 jun 2020, 22:53 På en av mine tidlige turer til Thailand under en tur på Bangla Road, Patong, fant en bekjent ut at han måtte vise oss noe på et apotek liggende i gata. Av nysgjerrighet fulgte vi med han og inn på apoteket. Han spurte betjeningen om noe og flere store permer ble lagt på disken. De fulle permene inneholdt informasjon om diverse preparater og steroider for omtrent det man kunne tenke seg. Noe var på bakrom og det de ikke hadde skaffet de til neste dag.
For min del var det hele en stor overraskelse å se tilgjengelighet, men har mistanke om at min bekjente nok var kunde av diverse derfra. Han og noen venner trente seg unormalt store i løpet av kort tid.

Etter omvisningen var det tilbake på bar under gamle Tiger som var mer spennende enn apoteket :lol:
Vil tro det er 99,99% sjanse for alt innholdet i den permen er fake produkter, det samme som blå valium med ymse opphav og andre opioder og smertestillende som selges under desken. Tramadol er vel det eneste som er igjen av noe med nytte som er lovlig å selge over disk her nede, og som fortsatt er mulig å få tak i. For å si det slik, det er stor forskjell på de blå valium og de man får på sykehus apoteket, og noe vesentlig dyrere var det heller ikke å få original vare. Dog 5 mg mot 10 mg, men hva som er i den uoriginale er ikke godt å si.
🌞
Svar

Gå tilbake til «Helse, trening og kosthold»